Misschien kun je naast de meiden hier advies vragen, ook bij een dietiste of voedingsconsulent langs gaan. Misschien kunnen die je weer net een nieuwe impuls geven door een aantal kleine aanpassingen in je dieet! Echt super knap dat je 60!! Kilo bent afgevallen!
Dat is een goede tip mamameer! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik voor zulk soort dingen écht amper tijd heb. Dan moet ik van alles bijhouden qua wat ik eet haha en dan zie ik er alweer tegenop en denk laat maar! Ik moet eigenlijk gewoon een kant en klaar weekmenu zo ergens vandaan plukken en hop haha. Ik heb ook wel eens iets gelezen over een dieet speciaal voor je bloedgroep. Iemand daar bekend mee? Trouwens dames deel alsjeblieft lekkere en gezonden recepten! Ik wil dit topic oprecht laten leven en niet alleen voor mij, maar ook voor anderen een goede inspiratie bron laten zijn.
Ik houd me aanbevolen voor gezonde, verantwoorde ontbijtjes en lunches! Wie heeft een overzicht voor me?
Dat hoeft niet hoor. Ik hoef niks bij te houden van m'n diëtiste. Ze heeft me wel een lijst gegeven met een willekeurig dagmenu, maar het is niet zo dat ik alles moet opschrijven of wegen.
Voedingscentrum heeft ook recepten online: Resultaten | Voedingscentrum (Gezocht op calorie-arm. Onder 'balansdag' staat ook eea.)
Ik ben gaan hoelahoepen nu inmiddels 20-30min per dag werkt super voor je buik Verder pak ik wat recepten van Sonja bakker en die breng ik zelf op smaak met kruiden. Weight watchers heeft ook lekkere recepten en pinterest haal ik veel vandaan Respect zeg zoveel kilo al heel knap!
Geweldig haha! Ik kan gewoon niet hoelahoepen heb het vaak geprobeerd. Ik ben echt wel soepel in de heupen, qua dansen ook (doe ook van die dans workouts haha). Maar dat hoelahoepen wil heel slecht bij mij.
Heb gister heerlijk getraind thuis. Kon daarna moeilijk de trap af en vandaag 'moeite' met lopen en opstaan. Heerlijk vind ik dat na een zware training.