Ja, dat is een fabeltje. Dikker wordt je alleen als je meer calorieen tot je neemt dan dat je verbrandt. Als jij 's ochtends een zak chips leeg eet is dat net zo ongezond als dat je dat om 21.00 zou doen. Kom je aan van eten na 20.00 uur? | Voedingscentrum Wij eten na het avondeten bijna nooit meer iets. Soms een biscuitje, maar als ik nog trek heb pak ik wat fruit. Dit is meer een aanwendsel hoor, wij zijn gewoon gewend geraakt om niets meer te pakken. Want als ik zou willen kan ik iedere dag wel een reep chocolade of een zak drop wegwerken bij de tv
Toastje (melbatoast) met 20+ smeerkaas, Paturain Light e.d. Augurkje in plakje kipfilet gerold. Soepstengels. Plakjes komkommer met rosbief. Gehaktballetjes maken van Tartaar of Biefstuk. Lekkere kruiden erin en bakken in Olijfolie.
Ik eet een komkommer. Zit vol water en toch voelt mijn maag dan niet zo leeg meer. Dat het een vette hap moet zijn, dat zit tussen je oren nl.
Komkommer met filet americain Mozzarella/tomaat/basilicumstokjes Gekookt eitje (2halfjes) met toefje frietsaus Extra pure chocolade (max 20 gr) Asperges in ham gerolt Augurk met kaas Kaneelbeschuitjes Taaitaaipopje
Als ik af wil vallen en toch lekkere trek heb eet ik altijd komkommer of wat worteltjes.....is nog gezond ook
ik zou niets eten, en als je iets wil eten dan zou ik het houden bij komkommer of/met tomaten ofzo. Misschien een calorie arm dressing erbij, maar popcor en japanse mix daar zitten best nog wel veel calorieën in hoor! Ik snij vaak 2 tomaatjes in plakjes en dan een beetje zout er over.
Hihi, wat een heerlijk topic . Ik ken die lekkere trek 's avonds zeker wel. Ik geef er in deze periode niet aan toe, maar over ruim een maand met mate wel, want dan ben ik op streefgewicht (hoop en denk ik ). Ik heb al een hoop goede tips gelezen, variërend van vroeger slapen, groene thee tot de betere snacks. Wat ik vooral fijn vind, zijn òf de snacks waar je tijd in steekt (mooi aangeklede snacks als komkommer met zalm en dille, mager toastje met filet americain en peper/pesto smaakje/ui/bieslook etc.), òf de makkelijke maar wel magere dingen. Pak bijvoorbeeld een stuk (dieet) philadelphia/smeerkaas voor de hoeveelheid calorieën die je bereid bent te eten, en ga dit langzaam oppeuzelen met een mespuntje. Dit kan natuurlijk ook met calorierijkere zaken als pindakaas, maar dan mag je minder... Je bent er echt een tijdje mee bezig en ik vind het lekker. Combineer wel met veel thee! Dan heb je ook een vol gevoel
Mijn dietiste zei altijd, bouw een snoepmomentje in van 80 kcal per dag anders houd je het niet vol. Dat is dus bijv. 1 roomboterkoekje, 4 kaneelbeschuitjes, 2 speculaasjes, 4 tucjes, 3 melba toastjes kaas etc.