Tips gevraagd, leren bank en kattenharen

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 18 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    Eindelijk heb ik de leren bank die ik zo graag wilde. Onze vorige bank werd ik gek van het stofzuigen en de haren bleven zag ik constant. Nu eindelijk een leren bank vallen mij de haren nog meer op:(:( Dacht dat het makkelijk zou zijn dan veeg ik het er even af. Nou niet dus:x

Is er iemand die dieren heeft en een leren bank? en hoe zorg jij dat de bank schoon blijft? Binnenkort krijgen wij het behandelmiddel voor de bank en dat schijnt stof afstotend te zijn, hoop dat het een beetje helpt.

AUB geen berichtjes over kat weg doen of bah kattenharen. Heb ze nou eenmaal en probeer er het beste van te maken.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Zuigt je stofzuiger wel goed genoeg.
    Wij hadden twee katten en een leren bank, maar nooit problemen met kattenhaar dat er niet af wilde.
    Misschien kan je de bank beter met zo'n stofaantekkend doekje afdoen.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier ook een kat en leren bank geen problemen met haren stofzuiger er over en klaar ,af en toe met sop doekje .

Nou moeten we wel een andere bank hij verouderd .

4. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Hier ook katten en een leren bank. Ik heb geen last van de haren, die komen eerder op de grond terecht. Nou moet ik wel zeggen dat onze katten niet op de bank liggen, alleen bij ons op schoot.
    We behandelen het leer zo nu en dan met een voedend goedje (te koop bij meubelzaak), waardoor het langer mooi blijft. Misschien stoot dat inderdaad ook haren af.

5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Is het wel echt leer? En glad leer? Hier 2 leren banken en een hond en de haren waaien er gewoon af of wij vegen ze er zo af...

6. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Zo'n roller waar de haren aan blijven plakken?
    Ikea verkoopt ze, maar ook in andere winkels.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.697
    5.726
    113
    Weet waarom het komt dames. wij hebben de bank geverft en de aanbevolen tijd aangehouden voor drogen enzo. Nu blijkt het dus nog een beetje te plakken, de haartjes plakken half vast. Op internet rondgespeurd en het niet voldoende drogen komt vaker voor. We laten hem nu weer 24uur extra drogen. Geen wonder dat ik het er zo moeiljk af krijg...:D Bedankt voor het meewerken!

Deel Deze Pagina