Lees net op de Telegraaf een artikel dat veel moeders vreemdgaan. één op de vijf vrouwen maar liefst! En ook vaak met iemand die zij kent. Nu ben ik wel benieuwd; Zijn jullie in je huidige relatie weleens vreemdgegaan?(dan bedoel ik ook echt seks) Eenmalig, of meerdere keren... Ik zet er een poll bij, dus jullie kunnen hem anoniem invullen.
In mijn huidige huwelijk niet maar tijdens mijn vorige huwelijk wel, toen heb ik een half jaar een relatie gehad met een ander. Die relatie opende mijn ogen en toen kon ik eindelijk een eind een geweldadig huwelijk maken. Beste zet van mijn leven
Nog nooit. Ik heb van dichtbij meegemaakt wat voor verdriet het aanricht, dus ik kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit wel zou doen.
Ik heb sowieso nog nooit iemand anders gehad dan m'n eigen man .. Of zou dat juist een reden zijn om juist wél vreemd te gaan? brrr moet er niet aan denken
He wat jammer.... bij de vraag bij de poll dacht ik: ik kan (en moet) ja zeggen, ik hoor tot de niet-brave moeders. Maar in je openingspost vraag je om 'in je huidige relatie' en dan is het toch een heel brave nee. In mijn huidige relatie ben ik nooit vreemd gegaan. Heb er vaak genoeg over gefantaseerd, ben ook een paar jaar ernstig verliefd op een ander geweest, maar heb er nooooooit wat mee gedaan wat verder ging dan flirten. Ik kan ook vrij zeker zeggen dat ik het nooit meer zal doen. Ben in m'n vorige serieuze relatie vreemd gegaan. En man wat heb ik daar een spijt van. De relatie was allang niet goed meer, maar ik vind (nu) echt dat je die dan éérst moet beëindigen en dan pas iets nieuws moet beginnen. Volgens mij had m'n toenmalige vriend het me nog wel vergeven ook, maar ik kon het mezelf niet vergeven. Dat was dus eens, maar nooit weer. Wonder boven wonder, ik ben wel nog steeds bevriend met die ex.
Dat is voor mij ook een reden om niet vreemd te gaan beeindig eerst je huidige relatie voordat je wat met een ander begint
Vreemdgaan vind ik echt zo vreselijk laag! Zou het zelf dus ook niet doen. Vind ik niet veel met braaf te maken hebben hoor...meer met fatsoen
Nee niet in deze relatie, en zal het in deze relatie ook niet doen daar is me mijn gezinnetje veelste veel waard.
ja en ik ben ermee getrouwd (met wie ik vreemd ben gegaan dan) ... de eerste en enige keer overigens ....