Inderdaad, zoontje zijn laatste traktatie was zo'n 'simpel saai stokje' maar juf was erg enthousiast, de kinderen ook en zoontje helemaal trots ...ik zie soms creaties voorbij komen en hoeveelheden snoep en cadeautjes waar ik dan weer m'n vraagtekens bij zet.
Voor de 2e verjaardag van mijn zoon had ik kleine windmolentjes gemaakt: Grote sateprikker gevuld met fruit (mandarijn en druiven partjes) Van origami papier molentje gevouwen en die met een punaise op een houten wasknijper geprikt. Wasknijper op de satéstok geklemd en klaar Kindjes konden na t opeten de windmolen nog mee naar huis nemen!
Nah... waarschijnlijk de eerste, die er wat van zegt En ik bedoelde het niet kwaad, maar als je echt inspiratie nodig hebt, dan kan het geen kwaad om die oude topics ook eens door te lezen. Bijvoorbeeld deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/schoolkinderen-pubers/477980-gezonde-traktatie.html
Mijn jongste trakteert a.s. donderdag op het kdv op een spies met eerst een aardbei met chocoladeoogjes en dan een rij witte druiven erachter, dan heb je een soort slangetje.
Ik blijf twijfelen. Deze lijkt mij ook erg leuk. Gezond maar toch net iets lekkerder dan normaal. De oranje snavel en voetjes van m & ms, maar weet iemand hoe het oog gemaakt is? Witte m en ms zijn er volgens mij niet. Zwart-witjes zou kunnen, maar die smaak lijkt mij niet lekker erbij. Iemand een idee?
Dat ik dat zelf niet bedacht heb,ik heb dat voldoende in huis voor taarten maken. Bedankt. Ik ga er morgen meteen 2 proberen te maken.
Dit vind ik ook superleuk, vraag me alleen af of de banaantjes niet bruin worden, zeker omdat ik het de avond ervoor al moet maken. Iemand hier tips voor?
Afgelopen jaar fruitspiesjes met poffertjes getrakteerd. Zoonlief was helemaal blij, want poffertjes zijn heel speciaal. Tegelijkertijd valt het wel binnen de categorie gezond. Jaar daarvoor een egel van watermeloen. Was superleuk geworden.