Het valt mij op dat mijn zoontje niet meer graag in de wagen zit. Hij kan nog niet lopen dus even wandelen hand aan hand zit er even nog niet in. HIj staat wel al af en toe los dus wie weet duurt het niet lang meer Even naar de supermarkt gaat wel, dat soort dingen, maar als ik echt even lekker een stukje wil gaan wandelen gaat hij na een tijdje huilen/rug hol maken om eruit te klimmen (hij zit wel vast uiteraard), het is best een driftkikkertje:x. Herkennen jullie dit? Ik heb een vermoeden dat het komt omdat hij gewoon wil lopen, en het saai vindt zo zitten in de wagen, ik ben benieuwd of meerdere moeders dit zo hebben ervaren. En geef ik naar jullie idee te snel toe als ik dan meteen naar huis wandel als hij zo tekeer begint te gaan? Vroeger vond hij het heerlijk, ik kon uren met hem wandelen, hij viel dan ook vaak in slaap en nu niet meer..
Ik denk dat meerdere moeders hier last van hebben. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar ik heb wel wat gezien in mijn omgeving. Misschien is een driewieler iets?
Geen ervaring mee, dochter vindt het nog steeds prima om in de kinderwagen te zitten, terwijl ze al wel een paar maanden los kan lopen. Alleen als we langere tijd ergens stil staan, dan vindt ze het niet meer leuk. Wij zorgen trouwens wel altijd dat we iets te eten/drinken bij ons hebben, vaak zorgt dat er voor dat we in plaats van 1 uur, rustig een paar uur langer kunnen winkelen enzo.
Ik denk dat hij daar meteen vanaf kruipt om vervolgens lekker over de straat te gaan kruipen. Dit is echt een kind die NIET stil kan zitten
nee hoor, zelfs naar de supermarkt was een drama, bij zoon dan, dochter blijft beter zitten gelukkig. Ik heb eigenlijk alleen het noodzakelijke gedaan, totdat ie goed kon lopen (dus ik vind niet dat je te snel toegeeft, het moet ook leuk zijn toch?) Nou moet ik ook zeggen dat ie de wagenbak ook niet leuk vond, dus ik heb ongeveer anderhalf jaar met een krijsend kind in de wagen/buggy gelopen. Ik zou het lekker bij fietsen houden
Hier ook een tijdje gehad. Woest werd hij in de wagen. Gek genoeg vindt hij het nu weer leuk, terwijl hij al 4 maanden loopt. Wij hebben toen hij het niet leuk vond een driewieler gebruikt. Eentje met riempjes waar hij dus niet vanaf kon kruipen. Dat had hij anders ook gedaan. Dus wie weet komt het bij jou ook vanzelf weer.
Hier gelukkig geen probleem. Ondanks dat ze bijna een jaar loopt, laat ze zich ook graag rijden haha. Wisselen het hier af en dat gaat prima.
Hier ook zo'n periode gehad... inmiddels gaat dat weer een heel stuk beter! Ook hier loopt ze nu al paar maandjes, maar dat is ook niet altijd te doen om alles lopend met haar te doen... Ze denkt namelijk naar iedere voordeur te moeten lopen en zo, zucht, erg vermoeiend en zo duurt een kort rondje met de hond wel een uur!
Hier ook.. Loopt alleen nog niet. Wagenbak was prima, ging ik wandelen als hij moest slapen dan sliep hij de hele tijd. Maar sinds die buggyinzet is het drama! Hij kan gelukkig al twee maanden zelf gaan zitten, weer is nu mooi dus ga lekker met hem fietsen binnenkort. Maar ik kom er bijna niet meer uit en als het echt moet gaan we wel maar dan met iets te eten. Met een half pistoletje vermaakt hij zich wel eventjes! Dus jij geeft niet te snel toe hoor, ik vind het ook vreselijk om met een krijsend kind rond te lopen..
Gelukkig ben ik niet de enige Ik ga eens googlen naar zo'n driewieler, dat wist ik niet dat er riempjes bij zaten! Ja ik ben niet iemand die graag alle ogen op zich gericht heeft dus voel me nogal zelfbewust als hij opeens begint te huilen..daarom heb ik ook altijd rijstewafeltjes in mijn tas zodat ik tot we thuis zijn eentje aan hem kan geven hihi Vaak merk ik ook dat het samenhangt met hoe lang na zijn dutje, te snel na zijn dutje is echt drama, dan wil hij natuurlijk lekker spelen enzo, soms 2u na zijn dutje gaat het wel weer, dan kan hij denk ik wat beter ontspannen in de wagen