Drynights, aanbevolen of net zo goed een pamper aandoen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door susy26, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn oudste zoontje is s' nachts (nog) niet zindelijk.
    Nu heb ik net Drynights gekocht, best nog prijzig. 10 stuks voor 7 euro.
    Heeft er iemand ervaring mee, zo van positief of echt zo van: normale pamper net zo goed...

groetjes:)

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    #2 Averlhach, 4 sep 2015
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
    Lees mee.

Ik gebruik nu gewone luierbroekjes (eigen huismerk). Kan hij wel zelf naar de wc etc, maar wordt hij niet wakker is het bed droog :)

Toevoeging;
    Opzich ben ik niet heel ontevreden met de broekjes, maar gaan wel wat makkelijk kapot aan de zijkant na een paar keer naar de wc.
    Ben benieuwt naar die drynights

3. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik heb drynights geprobeert, die werkte prima.
    Maar toen keek ik eens goed naar de prijs en heb toen maar pampers broekjes maat 6 geprobeerd, die werkte ook prima.
    En als dit pak op is ga ik een huismerk proberen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik gebruik ze van kruidvat eigen merk, die zijn iets goedkoper ( 9 stuks voor 6 euro geloof ik ) nogsteeds duur maar de maat 6 pampers en andere luiers past ze eigenlijk niet meer. Ze weegt nu 19 kilo en is 's nachts echt nog niet droog. Ze geven geen striemen en ze kan ze zelf aan doen 's avonds en 's ochtends gooit ze ze in de badkamer in de vuilnisemmer. In zoverre vind ik ze dus fijn omdat ze geen rode striemen meer heeft en met maat 6 luiers wel.

Ik zou ze dus alleen aanbevelen als de andere maten te klein geworden zijn.

5. susy26

susy26 Niet meer actief

Ja inderdaad, vind 7 euro voor10 stuks best duur. Kan ik mis ook v kijken voor e
    kruidvat merk, pampers worden inderdaad aan de kleine kant.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik heb ook drynights voor zoontje. Maar hij is 22 kilo en een beetje breed bij de heupen. Normale pamperbroekjes zitten te strak. Drynights past prima en lekt zelden door hier.

Alle andere broekjes van Kruidvat lekken hier allemaal door bij de benen. Sluiten toch anders aan.

7. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is een aantal weken snachts ook droog geweest. Nu heeft hij ineens de afgelopen 3 nachten zijn kruidvat luierbroekje volgeplast en die hield het niet. dus tot 3x toe een zijknat bed.
    Ik snap niet helemaal waarom hij ineens weer zijn bed vol plast... Kan het te maken hebben met het feit dat de vakantie voor bij is en dat we weer in het normale ritme zitten ( wij werken hij naar psz, baby opkomst).
    Zou ik misschien een grote luier moeten kopen? heb nu luierbroekje 5 en hij weegt 16-17 kg

8. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb gewoon luierbroekjes (maat 5) van de jumbo. zijn een stuk goedkoper! Ik heb wel een klein licht ventje... Hij weegt maar 12,5 kg

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik heb Dora en diego luiers van pampers. Bomvol in de ochtend maar geen striemen of een nat bed. Dochter van 3,5 is bijna 115cm en 20kg

Deel Deze Pagina