Waterijs . Ok niet het allergezondste (ook niet handig meenemen naar je werk trouwens...) maar weinig kcal, lekker verfrissend...met dit weer echt ideaal. Ik heb het liefst van die ijsjes die zelf moet invriezen, kosten helemaal niets en zijn iets van 12 kcal per ijsje.
ik heb hier een recept voor ja ja ijsssssss maar dan zonder suikers en toevoegingen INGREDIENTEN - 1 banaan - 400 ml kokosmelk - 1 eetlepel rauwe cacaopoeder - 1 eetlepel amandelpasta - enkele druppels vanille extract - 1/2 theelepel kaneel BEREIDING 1. Houd 100 ml kokosmelk apart. 2. Meng alle overige ingrediënten in een blender tot een glad mengsel 2. Giet in een ijsblokjes-vorm 3. Plaats in de vriezer en laat bevriezen 4. Doe het bevroren ijs opnieuw in de blender 5. Voeg kokosmelk toe tot een mooi, glad en romig ijsmengsel ontstaat. lekker tussen door met dit weer of als toetje en je hoeft je niet schuldig te voelen des te mooier kan niet
Yoghurt met daarin fruit. Banaan is heel lekker en vult prima. Druiven schijnen ook goed te vullen. Paprika is ook een goeie. Een lekkere combi is: verse ananas met druiven en appel. Verse Ananas kan je vier porties uit halen. Is echt heel gemakkelijk te snijden (laat je daar niet door tegenhouden)
Hmz... Voor mij op het moment; - tomaat, komkommer, augurk, bloemkool - alle soorten fruit - waterijs Ik houd het pas een halve week vol en ik snak enorm naar zoetigheid!
Denk er ook om dat je niet te veel fruit neemt in fruit zitten ook suikers. Zo start ik mijn dag met een smoothie maar doe daar niet meer in dan 2 stuks fruit en eet de rest van de dag dus geen fruit meer i.v.m. de suikers. Er zit fructose in fruit en daar wordt je sneller dik van dan glucose. Dit wordt hoofdzakelijk opgenomen in de buikzone.
Oh jaaaaa, olijven!! Mjammie. En rauwe bloemkool, ook een goed idee! Fruit zou ik ook vaker mee moeten nemen naar het werk inderdaad, maar ik ben niet zo'n fruiteten. Nou ja, ik ga er toch maar mee beginnen. Sowieso op de dagen dat ik thuis ben met de kinderen moet ik gewoon mee eten als zij fruit eten.
Is vast niet alleen voor werk . Wij eten s avonds wel eens een ijsje peren ijsje 29 kcal . Augurk komkommer zilver uitjes . Radijsjes zelf gekweekt [ zijn nu op trouwens ] Nu we vakantie hebben neem ik ook wel chips of andere dingen . Nu is het ook genieten niet alleen op letten. Drinken net zo af en toe fris drinken in plaats van water thee en koffie .
Radijsjes! Check! Die zijn ook lekkerrrrrrrrrrrrrr. Qua drinken zit het wel goed. Ik lust geen frisdrank en houd ook niet zo van sap. Dus ik drink eigenlijk alleen (kruiden)thee, koffie en spa rood met citroen of munt.
hier ook nog een lekker recept als je (te) rijpe bananen hebt liggen Pannenkoekjes nodig: 1 rijpe banaan 2 eieren kaneel banaan prakken en mix de 2 eieren erdoor. klein beetje olie in een pan en bakken maar. Het is voor 4 kleine pannekoekjes of 1 grote Tip: lang genoeg laten bakken voordat je hem omdraait
Spa rood is ook goed doe ik ook wel . Soms drink ik ook jus Orange vind ik een traktatie . Combineer het met water drinken . Nou ben ik ook al 5 kilo kwijt , was 7 kilo kwijt maar goed . Na de vakantie zien we wel weer wil graag de 66 kilo weer hebben . Kipfilet op brood of rollade is ook gezond .
Ik kreeg van mijn tandarts te horen dat spa rood heel slecht voor je gebit is. Net zo slecht als ijsthee. Cola zit net onder deze twee dranken (en ik maar denken dat dat het slechtste was) Je kan ook een klein slaatje maken als snack. Paar voorbeelden die je echt zo gemaakt hebt: sla (met een zakje gemengde sla kan je een paar keer doen) komkommer tomaat (cherrytomaatjes zijn makkelijk mee te nemen) gerookte kip (AH verkoopt ze in plakjes, daar kan je ook een paar dagen mee doen.) gekookt eitje dressing: honing mosterd komkommer paprika cherrytomaatjes pijnboompitjes Dressing: olijfolie, peper, zout. ijsbergsla appel druiven walnoten (als je zin hebt: brie) dressing: olijfolie, peper, zout Deze salades kan je ook maken voor de lunch, je maakt ze dan wat groter.
Waarom zou spa rood slecht voor je tanden zijn dan? In deze link zie ik toch iets anders staan: Jort - Jouw Orthodontist Zuurgraad van Limonades Hoe lager de pH, hoe hoger de zuurgraad, hoe slechter voor je tanden en kiezen. Dus hoe zuurder hoe slechter Soort drank pH-waarde Cola 2,4 Spa Rood 3,8
Is koolzuurhoudend water zoals spa rood slecht voor je? | Sport-en-dieet.nl Hier lees ik toch echt dat spa rood goed voor je is . En niet de tanden aan tast . Ik blijf het dus gewoon drinken.
Kikkererwten uit de oven! Beetje olijfolie erover en kruiden naar smaak (Chili, gember, knoflook etc) 20 minuutjes of langer in de oven, hmmmmm.
Oh jaaaa, vriendin van mij had dat een keer gemaakt als snack op een verjaardag. Was echt overheerlijk!