Al een tijdje laat mijn vriend mij weten wel met mij te willen trouwen. Nu komt er van zijn kant weinig van trouwen af Nu speel ik al een tijdje met de gedachte om mijn vriend zelf ten huwelijk te vragen. De omgekeerde wereld dus want vroeger vond ik altijd dat de man de vrouw ten huwelijk moest vragen maar nu ga ik de rollen omdraaien! Ik ga mijn vriend ten huwelijk vragen!! Nu bedenk ik me scheel aan leuke manieren om hem te vragen. Kan hem niet overvallen op zijn werk omdat hij monteur is en dus door heel brabant rijdt en ik niet weet waar hij is en daarbij is hij bij klanten thuis dus kan dat niet,vind ik nou niet leuk haha. Nu wou ik het via onze dochters doen maar die slapen al lang als papa thuis komt want hij werkt nu avond diensten en is dus overdag+avond aan het werk. Hem van zijn werk lokken vind ik niet kunnen want dat kan hij niet maken tegen over zijn baas lijkt mij. Maar dan is het het wel het onverwachtst. Met een smoes naar huis lokken,op een mooie lokatie afspreken en hem dan vragen... Alleen ik vind het zo eng!!! Het voelt net alsof ik mijn eerste vriendje verkering vraag of iets haha. Ik weet dat hij wel ja zal zeggen omdat hij al te kennen heeft gegeven wel te willen trouwen,zeker nu met de 3e kleine op komst zou hij wel willen trouwen. We gaan niet uitgebreid trouwen,dat hebben we ooit al eens besproken. Gewoon knus,en in de avond samen of met de kinderen en ouders uit eten. Hoe zouden jullie het vragen? Ik wil het echt leuk doen,dus niet tussen neus en lippen door. Alle tips zijn welkom!!!
Dat wou ik net zeggen!! Spreek met de baas een specifieke plek af, waar hij dan heengestuurd wordt en waar jij hem dan opwacht Samen met je kleintjes eventueel.. En schrijf in het zand wil je met me trouwen, laat je kindjes het in koor vragen, papa wil jij met mama trouwen? Zoiets.. Leuk! Alvast heel veel plezier!!
Probleem is dat ik zijn baas dus niet durf te bellen haha. Ik vind het een geweldig idee maar ik durf niet!!!!! Help!!!!! Wat moet ik dan zeggen???
je begint met hallo en je naam... Dan zeg je ik heb je hulp nodig.... en leg je uit wat je plan is.. dan bedank je de beste man en hangt op
Via de baas vind ik idd een leuke. Zou idd beginnen met jezelf voor te stellen (logisch haha) en gewoon vertellen wat je van plan bent. Zult merken dat veel mensen er best voor in zijn om dan mee te denken en er voor te zorgen dat het echt wat leuks wordt. Misschien dat ie dan onder het mom van een klant je vriend naar de locatie stuurt en tadaah, daar sta jij dan. Leuk en spannend!
Zingen bij all you need is love. Zo wilde ik ook wel gevraagd worden, helaas moest ik het doen met een simpele roos en gewoon thuis
Ja maar ik ben daar veeeeeel te verlegen voor! Daarbij heb ik geen nummer van de planning die ik dan zou moeten bellen. Geen idee hoe ik daar ook aan moet komen. Kan het moeilijk aan mijn vriend vragen want dan valt het hele idee in het water... Liefst wil ik het hem vandaag vragen want mijn moeder zou eventueel kunnen oppassen vandaag,dus kindjes kunnen daar eventueel heen,ik lok mijn vriend ergens heen. We hebben een plek waar het allemaal begonnen is tussen hem en mij en daar wil ik hem ten huwelijk vragen. Mooi aan een stijgertje aan het water (Koud,dat wel haha) maar dat is echt ons plekje en daar is het allemaal begonnen tussen hem en mij. Maar als ik hem zeg dat hij bv daar heen moet dan valt het op denk ik? Ik woon in de regio Breda en zou geen plek weten waar je romantisch je partner ten huwelijk zou kunnen vragen. Dit is zooooo lastig haha. Ik loop er al weken mee en nu moet ik het gewoon doen. ken je dat gevoel dat je iets persé vandaag moet doen? Dat heb ik nu dus. Het moet eruit,het wil eruit en ik wil het hem nu vragen. Het borrelt helemaal haha.
Zingen ga ik maar niet doen haha. Ik kan beslist niet zingen dus ga dat al helemaal niet doen op tv haha. Wel een leuk idee maar niet voor mij weggelegd.
hebben ze geen receptie op het bedrijf? en daar vandaan naar de planning vragen? zo moeilijk is het echt niet als je het echt graag wil
Zo kan het ook nog ja,niet bij nagedacht! En ach ze zien me toch niet aan de telefoon dus mn rooie kop zien ze niet haha. Ppfff ik vind het zo eng om het hele plannetje in werking te zetten!
Uiteraard!!!! Zit nu een broodje te eten,en daarna ga ik bellen :-D WWwaaahhh ik ben zenuwachtig!!!!!!
Ik krijg gewoon zenuwen in mijn buik van jouw berichtjes hihi. Veel succes zo meteen. Ik ben benieuwd!