Titel zegt al bijna genoeg. Hoe krijg ik onze witte kat weer schoon? Onze kat is waarschijnlijk onder een auto gekropen en nu behoorlijk zwart. Iemand een idee hoe dit weer een beetje weg te krijgen?
Ik waste mijn witte paard altijd met zilvershampoo. Werd hij weer mooi wit van. Ik weet alleen niet of dit ook met een kat werkt.
Zilvershampoo heb ik wel staan. Misschien dat proberen. Had het namelijk al met babyshampoo geprobeerd maar ze is nog steeds erg zwart
Er bestaat speciale shampoo voor de witte vacht. Ik zou het niet met gewone 'mensen'shampoo doen, die is wat heftig voor een dierenhuid.
Je hebt van die blauw shampoo. Die de vacht witter maakt. Kun je halen bij een dierenwinkel. Maar of je kat het gaat waarderen.. Als ze hier vies zijn, dan wassen ze zichzelf weer netjes. Ik was ze dan ook niet...
Met viezigheid van onder een auto lijkt me dat toch niet heel verstandig. Daar kan ook olie bij zitten, dat moeten ze dan niet binnen krijgen.
M'n moeder deed ze gewoon in de wasmachine 😁😁 Ging perongeluk 😅 kitten heeft het wel overleefd hoor haha. Maare.. Zilvershampoo indd werkte altijd goed bij de tinkers
Onze kat zit soms ook echt onder de grijze derrie van onder auto's vandaan. Ik doe wel eens een poging het eraf te wassen, maar dan krijg ik alleen maar ruzie met mijn kat . Hij wast het er dus maar lekker zelf vanaf, ik ga geen moeite meer doen.
Ons witte monster krijg ik echt niet gewassen hoor, doet ze mooi zelf. Mijn andere twee zijn zwart en schildpad daar zie je het niet eens op als ze onder een auto hebben gezeten die was ik ook niet.
Mijn kat ligt altijd in een auto te chillen. Dus klimt van onder de auto ergens tussen bij de motor. En komt er 9 van de 10 keer zwart onder vandaan. Hij likt het zelf schoon, beest raakt al gestresst als ik de douche aan zet.
niet met honden of mensen spul wassen, kunnen ze behoorlijk ziek van worden. kattenshampoo of gewoon zo laten
Het wassen was hier helaas geen succes. Ze was niet zo makkelijk als mijn vorige kat, bleef rustig zitten als ze eens echt even gewassen moest worden. Als het gewoon prut was ofzo had ik het ook wel laten zitten. Maar dit voelde best "olie achtig". Wit is ze nog niet maar dat olie achtige is er gelukkig wel af. Dat lijkt me ook niet goed als ze dat oplikt. Voor de rest zal ik denk ik maar geduld moeten hebben