Hoi allemaal, Ik heb met 13 weken zwangerschap een varkenshaasje gegeten. Op zich geen probleem, alleen kwam ik er later achter dat hij nog wat roze was van binnen... Kan dit kwaad? Ik had het aangegeven, dus ging er eigenlijk vanuit dat het goed zou zijn... dus niet echt meer op gelet. Ben namelijk wat angstig voor toxoplasmose..
Je hebt het nu al gegeten en je kunt er niks meer aan doen, zou het los laten. Je bent er niet ziek van geworden
Varkenshaas wil nog wel eens roze achtig zijn terwijl het wel gewoon gaar is. Was het echt rauw? Rauw varkensvlees is los van of je zwanger bent sowieso niet zo’n goed idee. Maar de kans dat je er wat van zou krijgen is zoooo klein. als het vlees goed ingevroren is geweest loop je sowieso geen risico. Weet je dat toevallig? en je kunt er nu niks meer aan doen
Het was zeker niet rauw! Iets roze nog. Ik heb nog gemaild naar het restaurant of het ingevroren vlees was, maar niks gehoord meer helaas. De varkenshaas smaakte ook echt niet rauw.
dan is er waarschijnlijk echt niks aan de hand joh. Varkenshaas is wel vaker een beetje roze als het gewoon doorbakken is. Als het niet rauw is zit je goed.