Wij zijn nu al meer dan een jaar bezig om zwanger te raken.. In augustus was ik zwanger maar helaas is dit een miskraam geworden en ben in oktober gecorrigeerd. Na ongeveer 10 weken was eindelijk alle hcg uit m'n lichaam en konden weer verder voor ons grote wens.. Nu is alleen mijn man in 't weekend thuis en als het goed is is mijn eisprong zaterdag of zondag.. Voeg m'n eigelijk af of er meer mensen zijn die het 2x op een dag deden en zwanger werden? Wij doen het eigenlijk of om de dag of elke dag maar nu mijn man een tijdje alleen in 't weekend thuis is dacht ik wie weet werkt het als je 2x per dag doet..
werkt niet beter dan anders, maar hier wel gelukt was juist bang dat het teveel zou zijn, maar was juist goed gegaan. het moet niet, mag wel
De zaadjes van de eerste keer zullen naat mijn idee prima zijn. Die van de 2e keer zullen waarschijnlijk minder aangevuld zijn en dit geldt dan ook voor de keren erop. Mocht hij super kwaliteit zaad hebben dan zou het moeten kunnen maar het lijkt mij niet beter dan wanneer je het bij 1x per dag laat. De kwaliteit van de eerste lozing gaat niet ten koste door de tweede lozing maar andersom misschien wel.
Ik snap dat je graag zwanger wilt worden maar bij 2 x per dag vrijen heb je niet meer kans dan bij 1 x. Het belangrijkste is dat jullie beide op het zelfde tijd stip komen. Dan heb je de meeste kans. Daarna even een kwartiertje blijven liggen. Maar voor het plezier kun je het natuurlijk zo vaak doen als je wilt hihi
Volgens mij moet je de zaadjes ook niet teveel vermoeien toch ? 1x per dag is meer dan prima, tenzij je gewoon zin hebt. Dan zou ik zeker gaan voor meer want als je elkaar vervolgens een week niet ziet?
Bij ons zoontje hebben we het zelfs 3x per dag gedaan en raakte zwanger. Bij mn 2e zws hadden we het 3 dagen voor ei gedaan en toen was het ook raak.. Dus het zegt niks succes
Zou wel vragen aan je man of hij zichzelf even wil helpen door de weeks, zodat je niet 'oud' zaad krijgt. Dat hij op woensdagavond/donderdagochtend zichzelf aftrekt, zodat jullie vrijdagavond van elkaar kunnen genieten
Het is aangetoond dat je geen orgasme hoeft te hebben (als vrouw natuurlijk) en dat blijven liggen ook niks uitmaakt.
Ik zal er eens goed over nadenken wat we nou precies gaan doen. En hoeveel zin we natuurlijk hebben.. bedankt voor jullie reacties.. en natuurlijk komt een kindje wanneer het komt maar na een jaar duurt het best lang.. dan wil je het liefst gewoon dat het toch wel een keer raak zou zijn
Gewoon doen wanneer jullie zin hebben Is dat 1 keer, dan 1 keer. Hebben jullie vaker op een dag behoefte aan seks, dan vooral doen. Bij mijn eerste zwangerschap hebben we 1 keer seks gehad en bij de tweede zwangerschap waren we net een stelletje konijnen. Blijft een kwestie van geluk hebben, dat er eentje z'n einddoel bereikt