Ik breek even in.. moet dat wat je uitdeelt per se eetbaar zijn? Omdat je aangeeft een "gezonde" voorverpakte traktatie?
Dan nog liever chips. Wat hier aan action spul uitgedeeld wordt Wat wel nuttig en niet eetbaar is: potloden.
Bij ons mag mandarijn wel. Of waterijs. Alleen mijn dochter zit in groep 2, die trakteren al gelijk om 9 uur. Dan doe ik nog maar geen waterijs.
Klopt van dat Action spul gaat mijn hart ook niet sneller kloppen Wij maken een boter, kaas en eieren spel dit jaar, passend bij het thema van zoontjes verjaardag. Daarbij nog wat choco munten (omdat die ook bij het thema passen als zijnde goudstukken). Dit doen we in een leuke verpakking en klaar is Kees.
wij zijn fan van het merk fruitfunk... mijn dochter heeft dit jaar de unicorn fruitsnoep uitgedeeld en de unicorn fruitreep. overigens zijn dat dus zeker weten gezonde keuzes en het smaakt als snoep
Hier ook een gezonde school. Ik denk erover om voor non food en een emoticon mandarijn te gaan. Ik heb geen idee tot welke leeftijd dat leuk is.
graag gedaan! Hier zijn de kids er dol op.. Ze hebben ook een back to school pakket nu.. die hebben wij ook in huis
Zag bij de Jumbo net de zakjes perzik/banaan liggen, dus die heb ik daar nog even gekocht. Vond ze zelf lekker smaken! Ben benieuwd wat de jongens er van vinden.