Hallo dames. Ik had deze foto ook al in het nub topic gezet, wel twee reakties gehad, maar hoop dat er nog meer dames zijn die hun kennis willen delen.. Tot nu toe 1 zei een jongen en 1 een meisje ... Ben erg nieuwsgierig!! Hier de echo foto:
Dankjewel, ja klopt!! Ben zo benieuwd.. Tja word toch wachten op een echo straks, maar hoop dat er nog meer dames willen reageren vind t helemaal leuk!!
Op Gender Selection Guide kan je ook je nub plaatsen is een engelse site daar hebben ze er heel veel verstand van als je engels niet zo best is via google effe vertaal zinnen doen
ja nub is gewoon nub als je vaak als titel doet 13 weeks a boy or girl is vaak genoeg wel even aanmelden is even zoeken alllemaal maar als je eenmaal snapt dan kom je er wel wel onder ultrasound zetten in het topic als er reacties waren en hele zinnen vertaalde ik evem van engells naar nederlands want me engels is bagger hihi
Toen ik met exact 13 weken naar de gyne ging, zei hij dat hij nog niet kon zien of het een jongetje of een meisje was, omdat ze rond die tijd nog bijna allemaal een "staartje/penisje" hebben hangen.
Ben echt benieuwd, tot nu toe denken er twee meisje, en de meerderhelft jongen 😁 nog 3 weken geduld!! 😁