Permanent tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Memommy, 9 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Memommy

Memommy Actief lid

10 dec 2016
    209
    2
    18
    Mag kan dit tijdens de zwangerschap ik las wel dat het door invloed van hormomen anders eruit kan zien

2. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Jep kan geen kwaad voor de baby maar door de hormonen kan het wel anders uitpakken. Ik zou er nog even mee wachten want het is niet fijn voor je haar dus als het niet mooi wordt moet je er later nog een keer overheen..

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik hoorde juist dat bijna alles mag behalve permanenten en straighten ivm de vloeistof die kan intrekken.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Het wordt afgeraden te kleuren en te permanenten in het eerste trimester. Dit, omdat ze geen bewijs hebben dat schadelijk is maar ook niet dat het níet schadelijk is.
    Zelf heb ik het helemaal niet gedaan, het komt toch op je huid. Ik heb in de zwangerschap drie keer highlights gezet zodat ik niet een vreselijke uitgroei had maar verder niet.
    Overigens heb ik nog nooit meegemaakt dat een kleur of permanent anders uitviel (bij m'n klanten) door de hormonen dus daar zou ik het niet voor laten.

5. H0pe

H0pe Bekend lid

29 nov 2016
    617
    10
    18
    Ik heb het als kapster wel mee gemaakt dat het anders uitviel. Kleuren niet maar perm wel.

Deel Deze Pagina