Gezondeheids (edel)steen...preventief tegen een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Silla, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Mussie,

Ik kan me goed voorstellen dat je twijfelt en mss is het voor jou mss goed dat je contact zoekt met een edelsteentherapeut. Ik ben er zelf nog niet uit waar ik er een kan vinden, maar ik heb ook via via begrepen dat je een steen ook op gevoel moet uitkiezen. Maar goed mss kun je via deze site in contact komen met een edelsteentherapeut. Ik heb haar al gemaild en zij vertelde mij dat ik nog geen robijn moet dragen omdat ik nog te emotioneel ben. Nou dat klopt wel...dusss mss heb jij er ook wat aan..

http://www.starmanproductions.nl/index1.html

2. Niet meer actief

Ik heb mijn viendin gevraagd en zij moest zelf een steen uitzoeken, dus daar heb je ook niet veel aan he.

Ik zag dat je zelf iemand gevonden hebt die mss wel goed is.

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dankjewel meis, ik ga gelijk ff kijken of er hier wat in de buurt zit.

4. simalex

simalex Bekend lid

Ik kan me heel goed vinden in de reactie van Amber, al weet ik natuurlijk dat dit topic niet verkeerd bedoeld is.

In de titel en het eerste berichtje wordt de suggestie gewekt dat ik mijn miskraam had kunnen voorkomen door een robijn te dragen. En dat raakt me gewoon.

Maar ik snap dat jullie niemand willen kwetsen en ik vind het erg fijn dat jullie kracht kunnen halen uit edelstenen. Ik wilde gewoon even laten weten dat er ook mensen zijn die er anders tegen aan kijken.

Groetjes Simone

5. hallo,

ook ik heb deze zwangerschap (tot vorige week) steeds een robijnsteen gedragen. Ik heb hiervoor ook twee miskramen gehad en was dus superonzeker. Ik had er een goed gevoel bij om de steen te dragen.

Ik begrijp ook dat er mensen zijn die er niet in geloven en er zich niet in kunnen vinden, maar voor mij bracht het toch een beetje rust in een spannende periode.

Ik kreeg bij aankoop de raad om de steen een paar weken voor de bevalling af te doen, omdat het anders de bevalling zou kunnen tegen houden. Vorige week werd ik wakker en was de steen afgevallen en toen heb ik hem niet meer omgedaan.

Saartje

6. Niet meer actief

Dank je wel Saar. Dat wist ik niet. Draag jij ook nog een andere steen nu? ( iets voor de bevalling ofzo?)

7. nee, ik draag nu niks anders.

ik ben hem echt beginnen dragen omdat ik zo bezorgd was dat het mis zou gaan in het begin. Om een beetje rustig te kunnen zijn.

Ik weet niet veel van stenen, maar dat was wat de verkoper tegen mij zei. Misschien dat je het best nog eens ergens kunt navragen voor alle zekerheid.

Straks zeg ik hier iets fouts verder! :(

Saartje

8. Niet meer actief

Maar ben je dan niet bang dat er iets alsnog fout kan gaan? Ik draag nu ook de robijn en ben idd ook bang om hem af te doen. Ik dacht hem zelfs na de bevallign pas af te doen, maar ja dat is dus niet goed zei jij. Is er dan geen andere steen?

9. Eerst zei ik ook van hem niet af te doen, pas na de bevalling. Maar ik heb hem gekocht om mezelf gerust te stellen in het begin van de zwangerschap en daar ben ik nu al lang voorbij.

Ik probeer toch ook te geloven in mijn zwangerschap. En inderdaad is dat niet altijd even gemakkelijk. Gelukkig heb ik een man die supernuchter is en dus niks van edelstenen gelooft. Ik heb hem deze week ook al gevraagd of ik de steen niet terug moet aan doen voor alle zekerheid. Maar hij zegt dan... pff, denk je echt dat zo'n steen iets doet? Jij moet dat weten. :)
    En zo'n houding helpt mij.

Ik heb hier de mail van de verkoper gekleefd, kan je eens lezen wat er juist in staat:

Hallo Saartje,

JE mag de robijn de hele zwangerschap dragen, hij biedt een grote algemene bescherming tijdens de zwangerschap. 2 weken voor je moet bevallen, moet je hem wel uitdoen. Want robijn helpt om het kindje bij je te houden. Maar dat is dan niet meer nodig.

Veel succes!

Groetjes Valérie.

Valérie's Aroma-atelier
    Online gezondheidswinkel
    0494/055.200
    www.aroma-atelier.be

Ik weet ook geen andere stenen die je zou kunnen dragen om de robijn te vervangen. Dat zul je eens moeten navragen aan een verkoper/consulent.

Saartje

10. Niet meer actief

Ja het klinkt idd logisch dat het het kindje tegenhoudt.

Iig bedankt voor deze info.

Deel Deze Pagina