Wie weet wat ik wel mag? Thee lust ik niet. Warme melk met honing enz...niet DE tip voor mij haha Ik heb van de isla cassis zuigtabletten. Huisartass en kv zeggen dat dat mag. Staat ook in bijsluiter dat het geen schade, zover bekend, heeft aangericht. Maar het helpt niet echt! Heb weer zoveel keelpijn als toen mn amandelem zijn geknipt! Heb er ook wel veel snot en hoofdpijn bij dus hoop niet dat ik een ontsteking heb. Is het vrijdag niet beter ga ik naar de huisarts. Maar voor nu... Wie heeft de tip?
Ik zou toch z.s.m. gaan, het is niet een normale keelpijn die zo overgaat lijkt me. Denk ook niet dat huis-tuin-keukenmiddeltjes niet gaan helpen voor vrijdag.
Waterijsjes Verder kun je zakjes krijgen bij de apotheek waarmee je kunt gorgelen, dat is een soort paracetamol. Je zou ook paracetamol op kunnen lossen in water (of zo'n smelttablet nemen) en dat een beetje gorgelend op drinken. Dat verzacht je keel meteen een beetje. Met zout water gorgelen helpt ook altijd wel verzachtend of gorgelen met kamilledruppels in water (kamillosan)
Op snoepjes sabbelen zodat er veel speeksel langs je zere keel komt. Theelepeltje zout in kopje water en elk uur gorgelen, Flinke plons heet water in een bak, grote handdoek en er boven gaan hangen om te stomen. Paracetamol. Warme dranken drinken Keel warm inpakken, lekkere handdoek eromheen of een sjaal
Bedankt voor de tips...vanmiddag naar de huisarts want niks helpt. Word alleen maar erger. Heb volgens mij een hele erge voorhoofdholteontsteking. Keelpijn, koppijn, oorpijn, veel snot die er niet uit kan en pijn in de klieren en nek. Hoop dat er iets bestaat dat ik wel mag en snel over gaat
Lief dat je belangstelling toont Ik heb een amoxicoline kuurtje. Dokter zei over mn keel...beetje rood en geen koorts dus zou geen ontsteking zijn. Ik gezegd dat ze toch ontstekingswaarde moesten controleren en die was te hoog dus daarom toch kuur. Nu paar dagen doorbijten totdat t aanslaat en dan weer vollop genieten Aantal keer nagevraagd en amoxicoline kon geen kwaad voor de kleine