Hoi Wij willen vandaag even snel met de kids langs wat winkels om ze wat kleding te laten passen. Ik zou wel graag in een stad komen waar ze in het centrum ook een boerderij of speeltuin hebben, zodat dat een leuke afleiding is tussendoor. Dus iets nieuws voor papa en mama en wat leuks voor de kids! Graag in Zuid-Hollland!
Spijkenisse heeft net buiten het centrum een kinderboerderij met speeltuintje zitten. Kinderboerderij zit bij het metrostation "spijkenisse centrum".
Het Winkelhof in Leiderdorp heeft aan de overkant een park met superleuke kinderboerderij, ook met leuk terras, leuk met het mooie weer vandaag. Alleen weet ik even niet wat voor kledingwinkels ze er hebben, het is niet supergroot.
Ziet er leuk uit, maar helaas geen C&A en H&M. Waarschijnlijk wordt het Naaldwijk en daarna uitwaaien op het strand!
Hmm als je met de auto gaat.. Zou je evt op zuidplein (Rotterdam, bij ahoy) kunnen winkelen. Ze adverteren dat ze het grootste overdekte winkelcentrum van NL zijn... En op 5 minuten met de auto zit ook een grote kinderboerderij met speeltuintje erbij. (Ga je lopend dan kom je ook nog langs een grote speeltuin waar je 1 entree moet betalen en een hertenkamp) Enige is dat op zuidplein vooral de grote ketens zitten qua winkels. Zeeman, WE, Hema, v&d (prijzencircus), c&a (2e art. halve prijs), wibra... En een speciale kinder h&m. ik vergeet vast wat hoor... Maar dan weet je ong wat de keuzes zijn Het is er alleen wel altijd druk in het weekend.