Argh! Ik zit al uren te worstelen met die puntjepuntjepuntjebestaplanner van de Ikea, maar ik krijg het niet voor elkaar. Zonder dat ik ook maar naar een toets of muis kijk verspringt de hele tijd m'n perspectief. Dan zit ik opeens bovenop of achter m'n kast of ik sta met m'n neus tegen de deurtjes gedrukt en ik krijg 'm met geen mogelijkheid meer normaal in beeld. Ik ben echt geen totale computernitwit, ik heb me nog niet eerder gewonnen moeten geven in de strijd met zo'n online programmaatje, maar deze drijft me tot wanhoop! Kunnen andere mensen er wel gewoon mee omgaan? En zo ja, wat is je geheim?
Ik kan er ook niet mee overweg... Maar dan de Pax planner of de keukenplanner. Word er helemaal waus van. Dus je bent, gelukkig, niet de enige haha Dus mocht iemand dé tip hebben, dan hoor ik hem ook graag
Een soort programmaatje op de website van Ikea waarmee je meubels kunt samenstellen uit hun besta-lijn. Echt een drama
Hoe herkenbaar!! Ben er ook uren mee bezig geweest. Gelukkig hebben wij onze opstelling nu staan. Medewerker van IKEA vondt het ook al en onding. 😂
Geen ervaring met de Bestaplanner, maar wel met de keukenplanner (paar jaar terug) en vorige week de Paxplanner. Net zulke waardeloze programma's als de Bestaplanner zo te lezen. Waren we bijna klaar met onze kast samen te stellen, loopt 'ie vast. Konden we weer helemaal opnieuw beginnen grrrrrrr. Maar de kast ligt sinds vanmorgen op mijn slaapkamer en wordt morgen in elkaar gezet YES!
Wij zijn naar ikea gegaan, gezegt wat we wilde en heb hun de kast laten maken op pc. Zodra ik tevrede wat hop uitprinten wat ik nodig had en naar het magazijn
Ben ik gelukkig niet de enige die het na lang stoeien maar opgegeven heeft. Inderdaad het zou handig moeten zijn even zelf je keuken of kast samen te stellen, maar dat is het dus zeker niet.