Ik haat de besta-planner!

Discussie in 'De lounge' gestart door EdN, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Argh! Ik zit al uren te worstelen met die puntjepuntjepuntjebestaplanner van de Ikea, maar ik krijg het niet voor elkaar. Zonder dat ik ook maar naar een toets of muis kijk verspringt de hele tijd m'n perspectief. Dan zit ik opeens bovenop of achter m'n kast of ik sta met m'n neus tegen de deurtjes gedrukt en ik krijg 'm met geen mogelijkheid meer normaal in beeld. Ik ben echt geen totale computernitwit, ik heb me nog niet eerder gewonnen moeten geven in de strijd met zo'n online programmaatje, maar deze drijft me tot wanhoop! Kunnen andere mensen er wel gewoon mee omgaan? En zo ja, wat is je geheim? ;)

2. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

Ik weet echt niet wat de bestaplanner is. Ben heel benieuwd. Zou je het uit kunnen leggen?

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik kan er ook niet mee overweg...
    Maar dan de Pax planner of de keukenplanner. Word er helemaal waus van. Dus je bent, gelukkig, niet de enige haha
    Dus mocht iemand dé tip hebben, dan hoor ik hem ook graag :D

4. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Tijdig opslaan, dan ben je toch niet elke keer alles kwijt... is verder een onding, helaas;)

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb ook een tijdje dat Pax-programmatje van hun geprobeerd. Waardeloos!

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Een soort programmaatje op de website van Ikea waarmee je meubels kunt samenstellen uit hun besta-lijn. Echt een drama :D

7. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Hoe herkenbaar!! Ben er ook uren mee bezig geweest.
    Gelukkig hebben wij onze opstelling nu staan.

Medewerker van IKEA vondt het ook al en onding. 😂

8. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Geen ervaring met de Bestaplanner, maar wel met de keukenplanner (paar jaar terug) en vorige week de Paxplanner. Net zulke waardeloze programma's als de Bestaplanner zo te lezen. Waren we bijna klaar met onze kast samen te stellen, loopt 'ie vast. Konden we weer helemaal opnieuw beginnen grrrrrrr.

Maar de kast ligt sinds vanmorgen op mijn slaapkamer en wordt morgen in elkaar gezet YES!

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij zijn naar ikea gegaan, gezegt wat we wilde en heb hun de kast laten maken op pc. Zodra ik tevrede wat hop uitprinten wat ik nodig had en naar het magazijn ;)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ben ik gelukkig niet de enige die het na lang stoeien maar opgegeven heeft. Inderdaad het zou handig moeten zijn even zelf je keuken of kast samen te stellen, maar dat is het dus zeker niet.

Deel Deze Pagina