GoGo's van de C1000

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaNona, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hellow!!!

Ik weet niet of ik het hier eigenlijkl goed post hoor,maar aangezien ik af ent oe heelmaal suf word van die reclame op de tv dacht ik..... het past misschien hier wel!

Voor mijn 2 oudste meiden ben ik op zoek naar GoGo's! Ze zijn er helemaal leip van!

Dus... Kom jij bij de c1000 en krijg je GoGo's waar je nix mee doet.... HIER ZIJN ZE WELKOM!!

Ook zijn we nog op zoek naar het GoGo Spaarboek,die kreeg je vorige week ergens bij.....

Laat het me maar weten!

Alvast heeeel erg bedankt!

liefs,
    Nona

Bekijk bijlage 17494

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Als ik ooit weer naar de C1000 ga, al ik ze aannemen voor je dochters ;)

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

je kan ze volgens mij ook gewoon kopen bij bart smit hoor:)

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Weer zo'n rage :D
    Dat doet me altijd denken aan mijn goeie oude Flippo-tijd ;)
    Maar sorry ik heb ze niet voor je, hier staan altijd een stuk of 5 jongetjes buiten de C1000 om ze gelijk te vragen!

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hihi hier is het GoGo virus ook neergestreken! De 2 kids hier vliegen elkaar nog net niet in de haren... Gelukkig heb ik ongeveer 10 tot 15 GoGo's per week dus genoeg om te delen hihi. Succes met sparen :D

Liefs,

Sam

6. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik moet ze helaas afgeven aan m'n moeder, die heeft ze weer aan iemand uit haar buurt belooft.

Bij ons hebben ze zelfs het paadje naar en van de supermarkt afgezet, omdat al die jong er staan te bedelen. Zelfs van een jaar of 17, twee koppen groter dan ik (en zo kort ben ik niet)
    Ik word er gek van ;)

OH by the way:
    Ik vind het wel leuk zo'n verzamelactie
    MAAR ook heel eng.
    Kinderen komen langs aan de deur, vragen aan wildvreemde mensen of ze Gogo's hebben voor ze
    Voor hetzelfde geld zegt er een malloot: "Ja hoor, ik heb er een heleboel, ze liggen binnen, kom maar mee"
    Misschien vergezocht maar je hebt er gekken tussen zitten...
    :O

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik vind dat gebedel en gedoe beschament
    Mijn zoontje mag het dan ook niet. Hij wil natuurlijk mee doen met de kinderen op school. Dus hij heeft er wel. Maar gaat niet bij de C1000 staan om te bedelen en al helemaal niet langs de deuren er voor!
    Vind het zelf wel geinige dingen eigenlijk. Alleen ben ik dan weer zo'n muts die het zonde vind als ze beschadigen (maarja zie er dan maar eens dat spel mee te spelen) ;)

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Mijn dochtertje wil ze ook graag, maar ik zou haar ab-so-luut niet toestaan erom te gaan bedelen.

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Kijk eens onder Gratis en Aanbiedingen. Daar is er al een topic over...

Doe ik deze dicht ;)

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina