Zaterdag hebben wij een bruiloft. Ik had gerekend (gehoopt) op mooi weer en heb een jurkje met open schoenen. Nu lijkt het toch best een stuk frisser te worden.. Iemand DE tip voor een bijpassend jasje/bolero of iets dergelijks bij dit jurkje?
Ik zou er een mooie dunne brede zwarte sjaal bij doen die je over je schouders kunt doen. Als ik het jurkje zo zie lijkt het me misschien niet mooi worden omdat het lijkt te gaan trekken bij de oksels met een jasje. Edit: mooi jurkje trouwens!
Denk dat zwart wat te hard is qua kleur. Grijs / blauw (kan de kleur niet goed zien) bolero of sjaal. Welke kleur is het bovenrandje?
Ik weet niet hoe chique de bruiloft is, denk dat het leuk zou staan met een lichtgekleurd spijkerjack namelijk Anders een beige blazer.
Wat een beeldig jurkje!! Kun je niet voor een sjawl gaan (goudkleurig of beige) voor als je buiten bent? In de avond als er gedanst word krijg je het vast wel warm?
Ik zou ook voor een mooie sjaal gaan, staat op een jurkje toch net even wat chiquer dan een jasje! En bolero's vind ik zelden (nooit ) een succes.
Een spijkerjack in die kleur heb ik! Had m toevallig vandaag gewassen met het idee volgens mij past dat wel.. Maar voor aan tafel niet zo sjiek..
Een sjaal lijkt me inderdaad de oplossing. Netjes genoeg en zo af als t wel warm zat is. T blauw in t jurkje is wat feller dan op de foto.. dus misschien dat dit t is? Wat zijn jullie toch handig en fijn
Ligt net aan de bruiloft inderdaad! Onze was vrij informeel dus dan had een spijkerjasje best gekund, maar het is inderdaad even aftasten. Die sjaal is ook erg mooi!
Zo op het eerste gezicht het roestkleurige jasje. Ligt overigens wel een beetje aan de lengte van het jasje.
aan tafel doe je je jasje uit binnen is het warm zat... alleen voor buiten zou ik denk ik kiezen voor het rechtse spijkerjasje van de 2.. zodra het warm genoeg is, gelijk uit.
Beide onderste blazers kunnen er p zich qua kleur wel bij, maar ik vind het niet echt het jurkje eer aan doen. Ik zou toch heel hard gaan werken aan een mooie omslagdoek/sjaal.
Prachtig jurkje! Wat voor kleur zijn je schoenen? Ik zou denk ik voor een gouden sjaal gaan (er van uit gaande dat het bovenste randje goudkleurig is?)!