Om te kaarten, drinken, gezellig te doen whatever? En dan laat thuiskomen??? Nee, dat zou ik niet tof vinden....
Gewoon voor de gezelligheid,voetbalwedstrijd kijken(als dat op tv is)gamen,biertje drinken... En zodat 'maat' zelf ook niet alleen zit,is zijn argument. Maar maar maat heeft aanspraak genoeg via pc met z'n dochter en z'n vriendin.
Nee, tenzij ik het zelf ook zou doen. Als die jongen nooit bij ons zou komen, zou ik er zelfs iets van gaan denken....
Ja hoor, mijn lief gaat 2x per week sporten en 1 a 2x per week naar een vriend. Prima vind ik dat, voor mij hoeft ie niet thuis te blijven, ik vermaak me prima.
Ik zou zeggen als ie 3 keer per week gaat dat ie dan beter de hele week daar na toe kan gaan. Dit is echt niet leuk voor jou!
Dat is denk ik per persoon verschillend. Als jij het niet leuk vind moet je hem dat uitleggen en ook vertellen waarom enz.. En er gewoon over praten.
Ik denk dat het oké is als beide partijen het prima vinden. Voor mij persoonlijk zou dat niet zo zijn,het zou het mooist zijn als je allebei iets hebt,maar ook nog tijd voor elkaar...maar dat ben ik.
Kijk,ik heb er dus gemengde gevoelens bij,enerzijds vind ik het ook niet erg,maar ik kan zelf eigenlijk niet weg vanwege de kinderen,maar zou ook wel 's willen gaan zwemmen als 't straks weer langer licht wordt. Maar anderzijds begin ik me ernstig af te vragen wat hij daar nog meer doet,aangezien hij vorig jaar nogal erg oog had voor een zusje van die maat :x
op zich zou ik 3x per week ook veel vinden, maar vooruit, als je het beide goed vindt, waarom niet. Maar zijn argument: zodat zijn maat niet alleen zit vind ik een compleet non-argument. Want dan zit jij dus alleen terwijl jij het niet prettig vindt om zo veel alleen te zitten blijkbaar dus nee, ik zou er in deze situatie niet pikken.