het is net of als je iets niet mag eten dat je er dna juist zon zin aan hebt! normaal kijk ik niet om naar leverworst maar nu?! zou er een moord voor doen maar durf het toch niet aan ik laat het maar lekker in de winkel liggen dan maar even niet hahaha smaak is ook verander eerder luste ik graag frikandelen en nu niet meer hoe zou dat eigenlijk toch komen?
Oh dat heb ik met brie. Voordat ik zwanger werd was ik al een briemonster. Ik heb (nog) niet gezondigt. Ik vergeet altijd of je 'lait ecru' nou wel of niet mag hebben Ik denk dat ik binnenkort maar eens een broodje brie ga nuttigen.... *jammmmmmmm*
Maar brie met gepateuriseerde melk mag je wel hoor meis.... ik heb net ook lekkere brie gekocht... met frans stokbrood en sla heeeeeerlijk....
Met mate mag leverworst wel hoor ... Ik heb het als ik broodjes met zalmsalade zie of ruik ... ik kijk er naar uit om dat allemaal weer te eten ! Groetjes, Nikki F
Per dag mag je inderdaad 1 snee brood met leverworst vanwege de vitamine A, dus als je dit normaal nooit eet en je eet op een dag een paar sneetjes kan dat volgens mij geen kwaad (is mij ook al overkomen). En die filet americain ... ik kan er over mee praten. Ik ben nu voor de derde keer zwanger en bij beide vorige zwangerschappen stond mijn man binnen een paar uur na de bevalling voor mij al bij de slager: HEERLIJK!
mag je broodje met zalmsalade niet eten dan? en garnaalsla? ben pril zwanger en ben wat info aan het opzoeken