beurs gevoel in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NikkiF, 1 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Ik ben nu officieel 1 dag overtijd ... dat klinkt stom ! Maar tot overmaat van ramp heb ik er nu nog iets bij.

Sinds gisteren heb ik een hele gevoelige plek in mijn buik, ongeveer 10 cm, schuin, rechts boven mijn navel, dus niet onder de ribben. Het lijkt alsof en een enorme blauwe plek zit. Soms doet het geen pijn, en soms enorm, echt stekend. Vooral als ik daar spieren aanspan.

De kleine heeft nergens last van. Die beweegt er gewoon vrolijk onder door. Dat voel ik ook geregeld.

Ik denk dat het de plaats is waar de voetjes liggen, en dat hij of zij mij een keer net iets te hard heeft geschopt daar zodat daar een soort blauwe plek aan de binnenkant is ontstaan ... heerlijk :(

Wie heeft hier ervaring mee ?

Bedankt voor jullie reacties !

Groetjes,
    Nikki F

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    haaaai nikkiF,

Ik heb dat ook regelmatig, het is inderdaad de baby ! Hoop voor je dat het snel over gaat ! Ook jij word nu officieel een oktober mama !

Groetjes gabje

3. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heb ook dat gevoel hoor. maar dat is echt de kleine die dat doet. Die voetbalt ook nog lekker alhoewel de plek er niet echt meer voor is.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Gabje !

Hoe lang blijf je dat normaal voelen ? Ik word er moedeloos van ... geen septembermamma geworden en dan ook nog steeds meer kwaaltjes erbij ... vannacht moest ik plassen ... heb ik daarna 2 uur wakker gelegen. Kon niet meer slapen ... ik heb het gehad met alles ... :(

Groetjes,
    Nikki F

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He gatsie NikkiF... Hopen dat het nu maar snel gedaan is!
    Die laatste loodjes ook....

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Laten we het hopen ... ik word er een beetje moedeloos van ... :(

Ik heb ook echt het gevoel dat mijn buik op knappen staat hoor ... hij is zo dik, volgens mij kan het gewoon echt niet meer dikker (zie album) en MOET die kleine er deze week wel uit komen ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja meid, dat is een beste toeter :)
    Ik ga voor je duimen dat de baby maar snel mag komen!

8. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja ik heb het een tijdje gehad dat ik er last van had, verschilt per persoon en baby ! Haha

Hopen dat de baby's er snel uit willen!

Groetjes

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook steeds zo'n gevoelige plek op mijn buik zitten.
    Mijn arts zei dat dat te maken had met de plek waar de innesteling is geweest in je baarmoeder? Maar ja, of dat zo is....geen ideeeeeeeeee... ;)

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoi nikkif

k heb het ook gehad zo'n gevoel dat je ribben gekneust zijn
    nu is de kleine eruit en gelijk had k er geen last meer van
    k hoop voor je dat de kleine zich snel meld voor je
    veel succes alvast gr marline

11. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hee NikkiF,

Ik heb het ook heel erg gehad, maar dan aan de zijkant van mijn buik. Hij had echt zijn favoriete houding... maar mama vond dat echt minder!
    Af en toe werd ik er ook gek van!
    Maar troost je, het is bijna gedaan... en geloof het of niet, straks mis je het nog...

Gr. Niki

12. BMV

BMV Nieuw lid

1 okt 2006
    2
    0
    0
    Hoi, je hebt pb van mij!

Ik ben in iedergeval bij de arts geweest vandaag en bij mij is er een spier verrekt.

In de pb meer!

Groetjes BMV.

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties ... laten we inderdaad hopen dat de kleine snel geboren wil worden ... en dat we dan van alle kwaaltjes verlost zullen zijn ...

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina