S'ochtends als mijn zoontje van 7 maanden wakker wordt dan heeft hij sinds kort gezwollen oogjes. Echt een soort van walletjes onder zn ogen. Wat zou dit kunnen zijn? We hebben al aan hooikoorts achtig iets gedacht, maar hij niest nooit, wrijft ook niet in de ogen. Hij heeft niet gehuild snachts oid. Enige wat hij doet is slapen op zn buik dus ligt hij met zn snuitje in het matras. Zou dat het misschien kunnen zijn. Allergie voor huisstofmijt, maar dan zou hij er toch meer last van kunnen hebben!? Ik ga sowieso de huisarts bellen, maar ik dacht misschien herkent iemand dit!?
Mijn dochter heeft het vaak als ze stiekem toch nog niet uitgeslapen is. Ik heb het zelf door hooikoorts maar heb alleen last van mn ogen. Heeft hij er last van?
Dank voor je berichtje, nee hij lijkt er geen last van te hebben. In die zin, dat hij er niet in wrijft oid, of dat het heel rood ziet of dat hij huilerig is.
Nee nog niet, stond 15 minuten in de wacht en toen was ik er even klaar mee. Misschien dan morgen inloop spreekuur.