Wie heeft er diep achterin de kast nog een.....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door marykay, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Dodie 123 speen? Ik stel de vraag hier omdat de speen sinds 2011 niet meer te koop is. Voor 2010 was dit een hele populaire speen + fles, dus wie weet heeft een van de peuter mamas er 1 thuis en kan ik 'm misschien overnemen.

Alvast bedankt voor het in de kast of in andere flesopbergers te kijken.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wij hebben hem voor de jongste inderdaad gebruikt. Zal zo even voor je kijken of hier nog wat ligt.

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    zat die in zo'n babydoos? want dan heb ik hem misschien nog!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Nou heb net gekeken en heb helaas geen speen meer liggen.

5. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
  7. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Dank voor het kijken en meedenken Majel. Ik weet nu niet meer zeker of ik de 123 speen nodig heb, want bij de eerste makrtplaats advertentie was dat juist een goede speen voor prematuren. Ik heb de speen altijd voor de papfles gebruikt vanaf 9 maanden tot nu. Dus nu denk ik dat ik een dodie papflesspeen nodig heb daar staan de romeinse cijfers van 123 op, I II III. Dus mocht iemand die in de kast hebben en niet meer gaan gebruiken. Ik hou me aanbevolen.

Taliaa ik heb geen idee of die fles ooit in een babydoos zat ik heb de flessen bij de Kruidv@t gekocht, maar alsvast bedankt voor het kijken.

Ik benader de degene van de 2 de advertentie van marktplaats ook nog wel, zij heeft wel de speen erbij zitten, maar het lijkt wel of je alleen op het hele pakket kan reageren. Alsof iemand in 1x zoveel verschillende flessen zou kopen.

Deel Deze Pagina