test positief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heb net een test gedaan...enne ik krijg een heel licht streepje... heb een kruidvst test... en het teststreepje is blauw...en dat asndere komt er heeeeel licht doorheen..... maandag hebk ff gebloed een halve dag.... meer niet meer..ok geen bruin verlies... xxx sanne
    wat denken jullie?

2. Angelke

Angelke Lid

9 feb 2007
    11
    0
    0
    zoals ze tegen mij zeiden een streepje is een streepje. maar mss kan je over enkele dagen nog eens testen en is het streepje wat duidelijker.
    xxx

3. Niet meer actief

ik hoop dat het zo is..maar omdat het maar een super licht streepje is..twijfel ik! maar ik doe er de loop van de week nog eentje!

dank je voor je reactie! kus sanne

4. Angelke

Angelke Lid

9 feb 2007
    11
    0
    0
    veel succes alvast! ik wacht ook vol spanning op 18h dan mag ik mijn HA bellen maar heb hem de test laten zien en hij zei ook dat als het daar positief op was de kans enorm groot was dat het zo ook is..

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welke test heb je gedaan. Ik heb vorige week vernomen dat er 1 test is die wat 'onbetrouwbaarder' is. Dat wil zeggen er is 1 test in de markt die alleen 'zwanger' betekend als de streep even dik is als de controle streep.

Bij alle andere is streep inderdaad een streep.

Probeer anders de test in je album te plaatsen kunnen we meekijken!

6. Niet meer actief

heej ik krijg die test niet goed gefotografeerd! sorry... maar ik heb de kruidvat test eigen merk...

maar ga er straks nog ff wat bij halen...ff een duurdere xxx

7. Niet meer actief

om 6 uur? of wat bedoel je met 18H? sorry hihihi.ik hoop het ook zo voor jou! ik duim! kus sanne

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan zou ik de Clear Blue digital aanraden. (Zijn wat duurder maar zijn er wel 3) Die zijn toch het duidelijkste! Suc6!

9. Niet meer actief

owke thanks!
    xxx sanne

10. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik had ook een kruidvat test en positief ook licht toen een paar dagen later een van etos ook positief iets donkerder twee dagen later test van moeders voor moeders die was hartstikke positief

11. Niet meer actief

jah het is echt licht..het komt er net doorheen..ben zooow benieuwd!

xxx sanne

12. Angelke

Angelke Lid

9 feb 2007
    11
    0
    0
    ik had de tests van hier op de webwinkel besteld..
    ja met 18h bedoel ik 6 uur :)
    dan mag ik bellen voor de uitslag..
    ik kreeg mijn test eerst ook niet gefotograffeerd maar toen ik mijn kodak zette op dat bloemetje kon ik ze heel duidelijk maken. misschien eens proberen?
    xxx

13. Niet meer actief

ooo ik duim voor je!
    ik heb het geprobeert..maar die flits die flitst hem wit..doe ik vanavond ff met me vriend erbij.. xxx sanne

14. Niet meer actief

ooo ik duim voor je!
    ik heb het geprobeert..maar die flits die flitst hem wit..doe ik vanavond ff met me vriend erbij.. xxx sanne

Deel Deze Pagina