Nu net na 1.5 uur niet plassen en drinken een action test gedaan... ook een lichtroze streepje. Was ik maar al 14 dpo, haha. maar dan was de kv geen indroger.
De action testen schijnen meer hcg nodig te hebben. Als je daar nu (met zonder ochtend urine ) ook al positief mee test heb ik hele goede hoop voor je! Wanneer ga je weer testen? En bedankt dat je ook voor mij duimt. Ik ben nu halverwege mn cyclus. Bewust geen ovulatietesten deze maand maar wel extra gezellig maken Over 2 weken (pfffff) weet ik meer!
Ja hier! zie banner! Weliswaar had ik het neit zo erg als jij het omschrijft maar wel degelijk gezwollen down there!
Collin. spannende maand toch. Weet je wel zo ongeveer wanneer je ei is? Dat je toch zo ongeveer weet wanneer r je vruchtbaar bent? Ik ga morgenvroeg weer testen denk ik.
Ja elke maand is weer spannend! Ik ben vrij regelmatig dus weet het ongeveer. Ongeveer nu haha. Ik ben erg benieuwd naar je test morgen! Succes alvast!
Action een roze streepje en kruidvat ook. nu duidelijker dan gisteren. Maar vind het nog zo vroeg, te vroeg om blij te zijn. Wanneer mij ei is geweest weet ik ook niet zeker. 22 september pijn en redelijk donkere ovulatie test. Dus als ik er van uit ga dat toen ook mijn ei gesprongen is, ben ik vandaag 11 dpo. Wordt trouwens wel minder gezwollen daaronder.
Foto met flits gemaakt. streepje lijkt grijzig op de foto maar is echt roze en duidelijk zichtbaar Bekijk bijlage 441438 Bekijk bijlage 441441
Ik zie m heel duidelijk en hij is roze! Wauw top zeg! Hij loopt mooi op! Hopelijk een plakker!! Ik denk als je over 2 dagen nog eens test dat het dan al veel duidelijker is!
bedankt Maar ik moet eerst voorbij mijn NOD zijn en de test donkerder wil ik voorzichtig blij gaan zijn hoor. Is nog zo vroeg
Wel he? Dat is hem opgedroogd. Wel de flitser gebruikt. Hoe moet ik mijn NOD berekenen denken jullie? 22 januari ovulatiepijn en redelijk positieve test. Middag iets donkerder dan avond. zal hij dan die 22e gesprongen zijn of de 23. 22 januari is dan 11 dpo, 23 januari 10 dpo.