Gezwollen vagina?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flowerpower50, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Blegh. Wat kun je dan weer onzeker zijn he.
    topic titel past trouwens niet echt meer. Is eigenlijk wel.weer weg... maakt me ook weer onzeker :)

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zou berekenen nod- 14 dagen

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg

Strepp is zwanger. Ik zeg gefeliciteerd!

4. flowerpower50

Nou, het is totaal niet meer gezwollen down under hoor. Misschien heeeeel lichtelijk.
    Was eergisteren en gisteren ook weeïg misselijk, vandaag ook niet meer.(af en toe vlaag) Lijkt juist wel of ik meer honger heb.
    En soms lijkt het of ik koude rillingen heb en dan zere borsten krijg? :)
    Test van vanochtend, met daarboven die van gister.

Bekijk bijlage 441677

@Beckje: herken je ook iets van lage rugpijn of af en toe een steek bij schaambot.

5. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wauw vet duidelijk!! Top!!

6. flowerpower50

Thanks Collin. Hoe gaat het daar?? Nog geklust de juiste dagen?! ;) Spannend he, ik ga voor je duimen. :D

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    van harte gefeliciteerd!!! mooie duidelijke test meid :D

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hier gaat alles goed! We klussen al sinds CD3 om de dag. Gisteravond ook weer en volgens mij had ik gister of vandaag mn ei als ik mn steekjes en pijntjes mag geloven. Vandaag rust dagje en morgen ook nog maar voor de zekerheid. En dan is het weer afwachten. En daar ben ik altijd zoooo goed in! *not*

9. flowerpower50

10. flowerpower50

Spannend spannend!!
    Ga voor je duimen!! Voel je je al anders? ;)

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haha nou... Op cd 13 geklust en dat voelde niet heel fijn. Was net of stootte ml steeds ergens tegenaan :( (nooit eerder gehad) Sindsdien een wat beurs gevoel ter hoogte van mn bm. Gister moesten we officieel weer maar durfde het niet aan. Moet wel leuk blijven natuurlijk!:D Zit heeeeeeel ongeduldig op het wachtbankje! :)

Zit wel wat in dubio wanneer ik begin met testen. Ivm eerdere miskramen krijg ik utro voorgeschreven zodra ik een positieve test heb. Dat wil ik natuurlijk zo vroeg mogelijk weten. Heb deze cyclus bewust geen ovulatietesten gebruikt dus weet niet precies wanneer mn ei was. Heb een cyclus van 25 dagen en meestal rond cd 11 a 12 een positieve ovutest. Ik ben mn vorige cyclus begonnen op ongeveer 8dpo en maakte mezelf stapelgek.

12. flowerpower50

Dat is vervelend dan! :(
    Misschien testen vanaf 10 dpo? En misschien voel je het ook al heel vroeg, dat er wat veranderd in/aan je lichaam? Wel weer heel spannend he, ik hoop dat het raak is deze maand :D

Pijn tijdens het vrijen is niet fijn, ik heb na mijn 2e bevalling ook vaak pijn aan mijn bmm, en helemaal wanneer ik mijn eisprong heb.
    Hopelijk is het snel over.

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik voel altijd van alles aan mn lichaam wat elke cyclus ook weer anders kan zijn. Wat wel herkenbaar is, wat ik bij alle 4 de zwangerschappen heb gehad, is dat ik een ochtend een metaalsmaak had. Maar dit was altijd een week na mn nod dus daar heb ik niks aan.

Het liefste wil ik nu al testen. Maar snap dat dat niet mogelijk is. 10dpo klinkt goed. Weet alleen niet exact wanneer dat is. Ik ga proberen te wachten tot cd 25. Maarrrrr... Ik beloof niks!:D

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hai hai!

Hoe gaat het met je? :D
    Ik had gister wat steekjes rechts onderin mn buik en sinds vanochtend het idee dat ik ongesteld moet worden. Van dat zeurderige menstruatieachtige buikpijntjes. Heb jij dit ook gehad? Stom hè dat ik die bevestiging zoek haha :)

Heb iig afgesproken met manlief pas maandag te testen. Dat is dan CD25 waar ik normaal altijd ongesteld word. Word een laaaaange week!

Deel Deze Pagina