Ben eens benieuwd of andere mensen dit misschien ook ooit hebben gehad of altijd hebben.want voor mij is dit iets nieuws Dinsdag avond een positieve ovulatietest gehad Gisteren wilde ik voelen naar de stand van mijn baarmoeder om te bevestigen dat ik mijn ei heb gehad in combinatie met de temperatuur. maar het voelde helemaal opgezwollen dicht van binnen. nog nooit gehad zo na een eisprong Zou dit een verschijnsel van bevruchting kunnen zijn of zijn er mensen die dit maandelijks hebben?
Dinsdagavond positieve ovulatietest betekent donderdag uiterlijk eisprong. Het kan nog geen symptoom zijn van een zwangerschap helaas! Daarvoor moet het eitje eerst nog de reis naar de baarmoeder maken en innestelen. En daar doet het eitje 5 tot 10 dagen over na bevruchting.
bedankt voor je reactie was benieuwd of meerdere mensen dit wel eens hebben zo net na een eisprong. wat het wil zeggen of misschien wel helemaal niets wil zeggen. vond t zo vreemd omdat ik dit niet eerder heb gevoeld
voel je verder nog iets ? of juist niets? normaal heb ik na mijn ei altijd steken enz die ik voel maar deze maand helemaal niets succes met testen romyatilla. een week kan ooit als een maand voelen pff
Bij mijn eerste had ik direct zwangerschapskwaaltjes (1 dag na bevruchting). Achteraf begreep ik niet hoe dat kon; je begint toch pas na de innesteling HCG aan te maken? Ik heb heel internet afgestruind; maar je lichaam kan wel direct reageren omdat de bevruchte eicel ook HCG aanmaakt. Hoewel dat erg weinig is, komen toch reacties op gang. Dat is het kenmerk van hormonen; de werking is direct, zoals adrenaline, dat ook een hormoon is. Ik denk dat het mogelijk is dat het een eerste zwangerschapsteken is. Maar het is nog zo pril.........probeer het een beetje los te laten, want de innesteling kan alsnog misgaan.
i know. zucht* merk echt aan mezelf dat sinds dat we ervoor gekozen hebben ervoor te gaan ik er te veel mee bezig heb. wordt soms gek van mezelf. Ben heel onzeker en heb altijd het gevoel dat ik bij alles faal. Dus iedere keer als het dan niet gelukt is geef ik mezelf de schuld. heel stom ik weet het... maar dat gevoel tegen houden lukt niet
Ik zal je zeggen dat ik elke maand wel dingen voel en dan ben ik overtuigd en dan is het niet zo... Nu heb ik amper wat.. Vanaf 2 dagen na de inseminatie begon ik lichte ms krampjes te krijgen en die zijn soms een dag weg en dan heb ik ze opeens weer. Ik zat in de woonkamer en rook dat mijn moeder een pakje appelsap aan het drinken was in de keuken 15m verderop, ik rook gewoon de appelsap. vet verkouden af en toe steken in bm en in de liezen. 5 dagen na inseminatie had ik wat roze slijm verlies (eenmalig) en de ene dag heb ik helemaal geen slijm en de dag erna zijn het weer wat witte beetje rekbare draden en een uur erna is het weer helemaal weg... dat heb ik nu ook al eeb tijdje.. bmm is nog geen halve vinger diep en het voelt als gesloten. vandaag zomaar om 6 uur inslaap gevallen op de bank (herken ik van de 1e zwangerschap) en bij jou? bovenstaande lijkt veel, maar vergeleken met wat ik meestal heb, valt dit mee hahah.
Haha ja idd dat klinkt toch allemaal heel goed! Ik voel naast een gezwollen binnenkant helemaal niets Andere keren denk ik ook steeds dingen te voelen na mijn ei maar toch iedere keer weer ongesteld. En nu dus nopes nada niets Heb je die andere keren ook roze verlies gehad? Wanneer is je nod?