Welke eigenschap ontbreekt er bij jou?

Discussion in 'De lounge' started by Michelle04, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Welke eigenschap/vaardigheid heb jij niet meegekregen bij de geboorte maar zou je wel graag willen hebben?

Ik zal het spits afbijten:

Ik zou soms zo graag eens wat rustiger willen zijn. Ik ben vaak nogal eeuh "aanwezig" en druk. Hierbij ben ik nogal chaotisch en onhandig aangelegd waardoor ik soms als een soort tornado door een ruimte kan schieten, mensen verbijsterd achterlatend. Als ik wat nerveus ben dan is helemaal het hek van de dam, kom niet uit mijn woorden en ga dan voor mijn gevoel helemaal achterlijk lopen doen. Op zulke momenten zou ik graag even de rust bij mezelf willen zoeken maar ik bereik dan vaak het tegengestelde.

Verder ben ik best gelukkig hoor;) Nu jullie!!

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ik zou graag iets minder ongeduldig willen zijn. Als ik ergens mijn zinnen op heb gezet, dan moet het NU ook gebeuren. Irritant voor mij en voor mijn omgeving.
    Verder zou ik iets diplomatieker willen zijn en minder direct. Ik moet zeggen dat dit laatste wel veel gewaardeerd wordt in mijn omgeving, maar dat neemt niet weg dat ik mensen soms hiermee kan kwetsen.
    Daarnaast is een poker face soms wel handig. Als ik iemand niet zo aardig vind, kun je he van mijn gezicht aflezen.

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Omgaan met boos zijn. Ik kan er niet over praten en wacht maar af totdat mijn boze bui over is, in de hoop dat de ander het ook vergeten is en we normaal verder kunnen gaan. Zou er liever over willen praten.
    Het ergste is dat ik dit nu al terug zie in mijn dochter. Die heb ik dat meegegeven.

4. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Zelfvertrouwen. Heb ik niet en zou ik heel graag willen hebben. Door dat gebrek aan zelfvertrouwen ben ik ook nog eens heel erg onzeker :(

5. tulip

tulip Niet meer actief

dit ben ik dus ten voete uit.:D

6. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Vind ik niet per definitie een slechte eigenschap hoor Kiwi. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijn om te weten waar je bij een persoon aan toe bent, zowel positief als negatief. Al ben ik het met je eens dat er natuurlijk ook mensen zijn die daardoor gekwetst raken.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

als ik wat meer doorzettingsvermogen had gehad, had ik nu een diploma, sprak ik spaans en kon ik gitaar spelen en tennissen..

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    dat mijn geheugen wat beter was...of krijg je dat wel mee met je geboorte en wordt dit minder door de dingen wat je meemaakt?;)

9. rabarber

rabarber Niet meer actief

Zelfvertrouwen en spontaniteit

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Geduld....

( en zie banner, *zucht* )

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou eens wat relaxter willen zijn.. Maak me vaak veel te druk om dingen..

12. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja dat is een goede zeg! Ik zit me eens voor te stellen dat ik alles had afgemaakt, waar ik ooit eens zo enthousiast aan begonnen ben..;)
    Goh dat had ik ook hele leuke vaardigheden gehad8)

13. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier hetzelfde als Miffy!
    Doorzettingsvermogen dus. En geduld!

Het ontbreekt me daarentegen niet aan drama en luiheid. :D

14. WenT

WenT Bekend lid

Jul 25, 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ohja... mag ik er maar eentje noemen ?? ;)

Bij mij ontbreekt ernstige de zelfdiscipline... Om af te vallen, om consequent mijn bankzaken bij te werken... etc. etc.

Mijn leven zou zoveel makkelijker kunnen zijn met een flinke dosis zelfdiscipline...

Waar koop ik die ??

15. babyke

babyke Bekend lid

Aug 30, 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb GEEN geduld,en maak me altijd veel te druk over de meest onbelangrijke dingen.

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Geduld en zelfvertrouwen zou wel erg makkelijk zijn :) (vooral voor mijn omgeving :p)

17. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,935
    5,242
    113
    Home
    geduld!

18. mh81

mh81 Bekend lid

Jan 29, 2009
    748
    11
    18
    Hier ook een die weleens wat diplomatieker mag reageren. Ik reageer vaak impulsief en ben nogal direct, dat kan weleens kwetsend overkomen. Vriendinnen die een eerlijke mening willen komen ondanks dat ik ze kan kwetsen wel altijd naar mij toe omdat ik juist "eerlijk" ben. Dat dan weer wel... Maar zelf vind ik toch dat ik eens wat vaker moet nadenken voor ik mijn ( soms ook nog met een volledig verkeerde woordkeuze) mening verkondig..

19. Writer

Writer Niet meer actief

wat geduldiger en minder drama , kan van iets kleins hele grote ruzie maken :)achter denk ik ach dat stelt niks voor had ik ook wat simpeler kunnen reageren
    en doorzettingsvermogen hahah ,dan had ik nu mij rijbewijs;) en misschien afgevallen

20. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik zou graag wat meer zelfdiscipline hebben. Dat ontbreekt bij mij echt, helaas..

Share This Page