Vinden jullie dit een jurkje voor een bruiloft eind Augustus? Wat voor schoenen zouden jullie er onder doen?
Ik vind het wel kunnen, Vind het iets te casual, maar dat ligt aan mij . verder zou ik wel nude pumps of sandalen onder doen. en een ander riempje
Ik vind het Nikkie heel klein maken? Maar verder prima voor bruiloft, met pumps eronder nude of glanzend blauw
Vind het jurkje wel mooi, maar die riem niet zo, zou er sandalen onder doen met een mooie (hoge) hak. Beetje dezelfde donkerblauwe kleur en misschien wat opleuken met leuk gelakte nagels enzo.
Had zelf al veel jurkjes gepast. Maar heb zelf een vervelende lengte, dat ik het niet mooi vond staan. Deze zit en past bij mij goed. Dress code van bruiloft is: cocktail En het liefst pasteltinten. Maar vond daarin niet echt een leuk jurkje. Zou je hier ook nude kleur schoenen bij doen en dan natuurlijk nude kleir riem? (Waar zou je zulke riemen kunnen kopen?)
Op zich vind ik het een leuk jurkje. Wat mij zou tegenhouden is de stof, deze is heel stijf en je staat dus practisch in een blote kont, als je begrijpt wat ik bedoel. Als laatste een trap op lopen dus
Kan goed. Afsturen met lichte schoenen,tas, riem en andere accessoires zodat het geheel niet te donker wordt.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo’n leuk jurkje. Te hoog gesloten, te glimmend en, voor zover ik dat goed kan beoordelen van een foto, stugge/stijve stof. Verder vind ik de kleur echt te donker voor een zomerbruiloft.