Dochter positieve zelftest en nu getest bij ggd. Ik dacht dat ik haar digi d had geactiveerd maar helaas….. bellen ze als je positief bent of gaat dat ook via digi d. Dit laatste als voorkeur op gegeven helaas.
Heb je de activeringscode al wel in huis? Of moet je die nog aanvragen? Als je hem nu kunt activeren is er niks aan de hand. Je zal dan vanzelf een mail krijgen dat de uitslag bekend is en je die via DigiD kunt inzien. Mocht je niet kunnen inloggen kun je ook de regionale GGD bellen en om de uitslag vragen.
En nu is het weekend, dus duurt het langer voor hij binnen is. Ik denk dat je wel een mail zal krijgen dat de uitslag bekend is. Heb je die gekregen voor je de activeringscode hebt kun je de regionale GGD bellen. Die zullen dan vast de uitslag wel geven. Ik had gisteravond om 22 uur de mail van de uitslag van testen van mijn zoon. Vanmorgen om 10 werd ik al gebeld door de GGD voor het bron en contact onderzoek. En later op de dag kreeg ik via zivver een mail waar ook nog een keer de uitslag in stond.