GGD rapport kinderopvang opvragen?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door tupp, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, maar je kunt wel als ouder op onaangekondigde tijden binnenlopen, als je kind al op die groep zit. Ga je kind eens wat eerder ophalen. Of later brengen. En dan niet 's ochtends zeggen dat je eerder komt halen.

2. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Maar dat vind ik iets heel anders en dat doen we ook weleens al moet ik zeggen dat er niet echt aanleiding voor is hoor. Heel soms ga ik Mini wat eerder halen. Maar de kindjes kennen mij ("hee, Mini is daar hoor!", roepen ze dan :D), mijn kindje kent de andere ouders en dat vind ik toch een ander uitgangspunt dan steeds maar weer andere vreemden die onaangekondigd de boel gaan inspecteren... Daar raken zelfs de meest sociale kinderen (zoals de mijne) van van slag...

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vreemden moeten dat ook niet doen. Maar ik vind dat de GGD het wel vaker mag doen. Maar die zijn altijd alleen (valt niet zo op en is niet zo druk) en dan 1 of 2 keer per jaar of zo?

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Deal! :D
    Wat mij betreft dan he ;)

Het is wel de meest kwetsbare groep 'medemensen' waar we het hier over hebben, ik begrijp gewoon niet dat daarop bezuinigd wordt door marktwerking te stimuleren. Het gaat niet om ijsco's of kandelaars, het gaat om onze kinderen...

Deel Deze Pagina