GGD waarschuwt alvast voor hittegolf

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door butterfly1984, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha waar dat dan?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    kunnen ze iig zeggen dat ze gewaarschuwd hebben!!!!!! ;)

miss dat ze ons in de winter gaan waarschuwen voor een ijstijd....

3. Alita

Alita Niet meer actief

tegenwoordig moeten ze eens niet zoveel waarschuwen en ons ze gek maken met alles!!!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd....

Halve wereld in paniek terwijl er niks aan de hand is..
    Laat ons er lekker zelf achter komen:(:(

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Dat was op de radio. Ik zal eens kijken of ik het ergens kan vinden.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh geweldig. Ik hoop dat er binnenkort ook zo'n winterwaarschuwing komt. Heerlijk zo'n winter als afgelopen keer.

Maar serieus, de GGD moet daar tegenwoordig voor waarschuwen?

Tsssssssssssss

*beetje logisch nadenken*

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    [FONT=&quot]Weersvoorspelling lente 2010[/FONT]
    [FONT=&quot]Weersverwachting/voorspelling april 2010 - grasmaand[/FONT][FONT=&quot]
    Het begin van de maand april ligt onder het langjarig gemiddelde van 8,3°C. Het is goed lenteweer. Daarna volgt een onbestendige periode. Wel is het zacht aan het einde van de maand.[/FONT]
    [FONT=&quot]1-14 april: aanvankelijk mooi lente weer, gevolgd door veranderlijk weer[/FONT]
    [FONT=&quot]15-30 april: zacht en later onbestendig lenteweer.[/FONT]
    [FONT=&quot]
    Weersverwachting/voorspelling mei 2010 - bloeimaand
    De temperatuur ligt in het begin van de maand boven het gemiddelde. Het langjarige gemiddelde over de hele maand is 12,7°C. In de derde week wordt het koeler. Vanaf 20 mei volgt mooi lente weer. De laatste dagen zijn helaas onbestendig.[/FONT]
    [FONT=&quot]1-12 mei: eerst mooi lenteweer, later kans op buien[/FONT]
    [FONT=&quot]13-31 mei: aanvankelijk koeler met zelfs kans op nachtvorst, gevolgd door zachter weer en later onbestendig[/FONT]
    [FONT=&quot]
    Weersverwachting/voorspelling juni 2010 - zomermaand
    De maand juni zal iets kouder zijn dan normaal. Het langjarige gemiddelde is 15,2°C. Vanaf 9 juni stijgt de temperatuur en in de tweede helft van de maand is het redelijk zomer weer.[/FONT]
    [FONT=&quot]1-14 juni: het begint wisselvallig, later opklarend[/FONT]
    [FONT=&quot]15-30 juni: eerst goed zomer weer, later veranderlijk en koeler[/FONT]
    [FONT=&quot]

[/FONT]
    [FONT=&quot]Weersvoorspelling zomer 2010[/FONT]
    [FONT=&quot]Weersverwachting/voorspelling juli 2010 - hooimaand[/FONT][FONT=&quot]
    De hele maand ligt onder het langjarig gemiddelde 17,4°C, vooral in het midden van de maand. Vanaf de 17de wordt het een stuk warmer. Hoewel nog niet alle schoolvakanties dan zijn begonnen, kunnen de mensen die al wel vakantie hebben gerust in eigen land bivakkeren, vooral de tweede helft van de maand. In de eerste helft van de volgende maand zal het wat onbestendig zijn zodat het buitenland een betere optie is.[/FONT]
    [FONT=&quot]1-13 juli: zomers en later warmer[/FONT]
    [FONT=&quot]14-31 juli: aanvankelijk veranderlijk, vanaf de 20ste mooi zomer weer tot warm aan het einde van de maand[/FONT]
    [FONT=&quot]
    Weersverwachting/voorspelling augustus 2010 - oogstmaand
    In de maand augustus komt de temperatuur iets hoger uit dan het langjarig gemiddelde van 17,2°C. In de eerste helft van de maand is het nog wisselvallig. De tweede helft is veranderlijk en later goed zomerweer. Een mooie gelegenheid om in Nederland op vakantie te gaan: Vakantie in Nederland 2010: dagjes uit in de provincies.[/FONT]
    [FONT=&quot]1-14 augustus: het begint zomers vanaf de 8ste wat koeler en mogelijk regen[/FONT]
    [FONT=&quot]15-31 augustus: goed zomerweer, later even een dip, maar op het eind weer mooi weer

Weersverwachting - weersvoorspelling 2010: het weer | Wetenschap: Weer
    [/FONT]

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik kan me daar tegenwoordig ontzettend over opwinden die bangmakerij van tegenwoordig....:x

9. Alita

Alita Niet meer actief

nou zo mooi is het dan ook niet he bosi?

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Indd cindy ik kan me daar ook echt over opvreten

Voorbeeld Mexicaanse griep.. Ook zo'n ophef.. ( vind ik dan he )

En nou zo goed ziet die zomer er niet uit dit jaar :(

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik zal alvast de bikini aantrekken en flessen water in gaan slaan...

Maar alle gekheid op 'n stokje: naar buiten kijken, kleding en gedrag aanpassen aan wat je ziet, klaar.

Ik heb dan ook nog wel 'n waarschuwing: kijk uit, in de herfst kan het eventueel glad worden door vallende bladeren.

Zucht..

12. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha ja idd:)

13. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou ik heb iedere dag de verwarming nog aan staan hoor! laat die golf maar komen!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik ook hoor de verwarming je moet wel met een kindje thuis...

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    tussen de 25& 30 graden ga ik wel trekken maar warmer niet!
    Poeh he het zal 38 graden zijn en je bent hoogzwanger! dat lijkt me echt niet prettig!

16. Nou als er echt een hittegolf komt is het misschien wel goed dat er nu zoveel regen valt. Anders wordt de boel weer te droog.. Gaan we daar weer over lopen klagen!! Hihi

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou niet alleen met een kindje in huis hoor!
    hier geen kindje , maar wel de verwarming op 21

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    echt niet leuk dit weer....
    laat die hittegolf maar komen! ;)

19. Ik heb gister onze verwarming ook weer op 21 gezet, het werd echt kil in huis.

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik kan opzicg goed tegen kou en nu ik zwanger ben is mijn lichaam al een paar graadjes hoger hahaha

Deel Deze Pagina