Hallo allemaal Vannacht heeft mn vriend me ten huwelijk gevraagd. 12 december om 12 over 12 vannacht. Nu was mijn vraag, hoe hebben jullie het jullie ouders vertelt en wanneer? Dank jullie wel voor de tips en ideeen ! Liefs, Corina
Mijn man heeft me in disneyland gevraagd, dus tja, wij hebben gewoon gebeld... en het verteld - diezelfde avond nog (bij het diner is hij op z'n knieen gegaan). Ik kon het niet voor me houden.
Gefeliciteerd meid!! wij hebben het gewoon verteld over de telefoon,mijn vriend is op zijn knieen gegaan tijdens het vuurwerk! Daarin tegen heeft zijn zusje ons een kaartje gestuurd met de tekst Wij zijn verloofd,ook heel leuk!! Succes met verzinnen,en vooral genieten hoor!
Dank jullie wel meiden Mn vriend die heeft zoiets 'we vertellen het gewoon telefonisch' Maar ik ben bang dat dat niet in dank wordt afgenomen haha. Daarom zit ik een manier te bedenken dat we het de ouders kunnen vertellen voor ik mn mond voorbij praat.
Haha ja ik zit nog in een roes volgens mij haha ik besef het nog niet helemaal. 12-12-2008 werden we officieel een stel, 12-12-2009 zijn we verloofd en 12-12-2012 willen we trouwen
Wij zijn op Valentijnsdag 2005 verloofd, op 07-07-'07 getrouwd op een kasteel, en als klap op de vuurpijl.... op 09-09-'09 wisten we dat we ouders gaan worden en over hoe vertellen... er geld maar 1 ding, en dat is jullie geluk! Hiermee wil ik zeggen dat het jullie feestje is, en de ander het maar moet nemen zoals jullie het gaan brengen. Uiteraard is persoonlijk altijd het leukste ivm de gezichtsuitdrukkingen die je kan zien maar vooral lekker van genieten John
Dank je wel John! Leuke data ook bij jullie haha Dat blijft je altijd bij. Ik wil inderdaad de gezichtsuitdrukking zien, ben heel benieuwd naar de reacties
als eerst gefeliciteerd! Mooie cijfers om te zien! Ik werd gevraagd op mn verjaardag. de dag erna zou ik het vieren en hebben het toen ook tegen de hele familie gezegd.
als eerst gefeliciteerd . ga jullie grote feest houden of klein? mijn man heeft me gewoon thuis tenhuwlijk gevraagt en toen zijn we na die tijd naar mijn ouders gegaan en toen naar zijn ouders en zijn broer en zijn vrouw en zijn zussie en haar vriend en daarna naar mijn broer en zijn vriedin en de pake en de beppe en daarna naar onse beste vrieden. hele gewoon. we hebben wel feest gehouden allen met de mensen die we alltijd zien. veel plezier bij de voor bereidingen enzo.
Van harte gefeliciteerd! Ik zou ouders en schoonouders gewoon uitnodigen voor een gezellig avondje bij jullie thuis. Spelletje monopely ofzo, lekkere hapjes en een drankje. Wat je zou kunnen doen is op één van die kaartjes voorzichtig met plakband een klein blaadje plakken waar op staat dat jullie verloofd zijn Degene die dan nietsvermoedend dat kaartje pakt, leest het dan op ofzo... word het gelijk in de groep gegooid.