Mijn zoontje (14 maanden) heeft 4 juni een BMR-prik gehad. Nu sinds enkele dagen is hij enorm huilerig, wil niet eten, wil niet alleen zitten, wil niet kroelen... Eigenlijk wil hij niets. Ik word er echt GESTOORD van. Normaal is hij echt supervrolijk en eet goed. Een sprong heeft ie al gehad. Ook heeft ie last van tandjes, denk ik. Maar de voornaamste oorzaak van zijn gedrag is volgens mij die BMR-prik. Mijn dochter heeft hier totaal geen last van gehad, dus ik vroeg me af hoe lang dit gaat duren... Tips/ervaringen?
Bijwerkingen van de BMR-prik openbaren zich tussen de 5 en 12 dagen met op dag 8 de piek werd mij verteld. Dus dikke kans dat jou zoontje hier last van heeft! Het zou vanaf nu dan ook ongeveer wel af moeten gaan nemen. Was hier wel het geval met mijn zoon.
Nou ik hoop maar dat het snel gaat afnemen, want ik vind het erg naar... Mijn dochter is ook al niet vrolijk, dus een gezellige boel..
Hier ook ellende gehad na de bmr. Kreeg hij er ook nog diarree bij. Was echt zo sneu! Ff doorbijten! Sterkte!
4 weken geleden is het dochtertje van een goede vriendin de dag na de BMR prik opgenomen geweest in het ziekenhuis met zeer hoge koorts, stuiptrekkingen en bewusteloosheid. Ze hebben heel erg veel moeite gehad om de koorts te laten zakken en is 5 dagen bewusteloos geweest. Ze is nu 3 weken na ontslag uit het ziekenhuis nog steeds lusteloos, wil niet tot nauwelijk eten en reageert amper op prikkels, spelen, muziek, kletsen. Ze heeft al 3 weken niet gelachen. Fijn he, vaccinaties :x
Goed dat ik dit lees. Dochter bijna 14 maanden en zit in een gipsbroek. Over 2 weken gipswissel, denk dat ik de enting maar mooi uitstel tot na die wissel. Als ze iets koorts krijgt gaat het feest niet door ivm narcose.
Onze CB arts gaf aan dat we de BMR niet vlak voor de vakantie moeten doen omdat veel kindjes er griep verschijnselen van krijgen. Wij "mogen" volgende week vrijdag . Blijedoos, wat een verhaal! Ontzettend heftig.
Onze zoon kreeg de middag na de prik ineens hoge koorts (tegen 40graden) n e hebben toen overleg gehad met ha. Die zei dat het indd door sie vaccinatie kon komen. Drie dagen later verdween de koorts en kreeg hij rode vlekken. Toen overleg met hap (was in het weekend natuurlijk zul je altijd zien) en die zeiden het lijlt op 6e ziekte. Maar volgena het cb en hap kon het niet door de vaccinatie gekomen zijn en zou hij het ergens anders opgelopen moeten hebbem.Maar ik vind het nog steeds erg toevallig aangezien hij weinig tot geen andere kindjea zag,zit niet op kdv ofsow en ook geen andere kindjes in de familie. X
Wij moeten een week na de prik naar het ziekenhuis voor onderzoeken bij mijn kindje, zoals ik nu lees kan ik de prik beter uitstellen tot dan de tijd?