Gggrrrrrrr!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoekems, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Vooralsnog heb ik er geen last van dat mensen wat begripvoller zijn. Sterker nog, hier zijn mensen helemaal niet begripvoller dan normaal.
    Als iemand al 'ns vraagt of ik 'n stoel wil ergens, dan zou ik daar op dit moment alleen maar blij mee zijn! En verbaasd ook, denk ik...

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Ik snap ook wel dat mensen het lief bedoelen, maar soms heb ik echt het idee dat mensen vinden dat ik nu een soort van publiek bezit ben die zich maar moet houden aan andermans normen en waarden.... Nou ja, ik ben in ieder geval blij om te lezen dat anderen er ook last van hebben, hihihi!!

En dat ze in Engeland echt zeggen dat je met 5 maanden niet meer mag fietsen.... Moeten ze hier eens in Nederland komen kijken op een zonnige dag!!! :D
    Ik zou echt gek worden als dat al niet meer zou mogen, ik zou de deur niet meer uit komen volgens mij, hahaha!

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Eeeeeh ik ben dus volgens mij zo iemand :( die dit gedaan heeft... Bij zwangere vriendinnen heb ik echt wel eens voor hun gezegd of gedacht, bedenk ik me nu. Zo vanne laat mij maar even joh enz enz. Bedenk me u ik dit lees pas eigenlijk dat dat wellicht inderdaad niet fijn is... Heb er gewoon nooit zo over na gedacht. Ben benieuwd of het mezelf nog gaat overkomen?

4. hiranthi

hiranthi Actief lid

14 jul 2009
    109
    0
    0
    Eigenaresse illutic WebDesign
    Fietsen (bewegen in het algemeen) wordt juist zeer aangeraden (tenzij het een zeer 'fanatieke' (kom niet op het woord) sport is, zoals parachute-springen etc.). Ook fietsen wordt erg aangeraden omdat je, net als met zwemmen, je eigen gewicht niet draagt.
    Er wordt uiteraard wel overal bij vermeld dat je niet té fanatiek bezig moet gaan (ofwel: luisteren naar je eigen lichaam) en ook niet ineens fanatiek moet gaan sporten als je dat in het verleden ook niet deed.
    Zolang jouw lichaam dus zegt dat 'ie het nog aan kan: gewoon doen!

Deel Deze Pagina