Ik heb voor mijn zoontje kleine boxers gekocht bij de hema maat 86/92. Alleen zijn deze veel te groot voor hem. Hij is nogal smal heeft ook geen kont. Maar ik ben zo klaar met die rompers. Weet iemand welke boxers en hempjes smal vallen ?
Persoonlijk vind ik die van de kruidvat heel smal vallen. En ik heb laatst een boxer van z8 gekocht en die valt ook smal vond ik.
Onze zoon heeft ze van de AH XL. Zij verkopen ook ondergoed Hij heeft maatje 86/92. Past goed (met luier!)
Wij hebben in de outlet boxers van bjorn borg gekocht. Elastiek zit lekker strak en gaat niet lubberen. De hemden koop ik bij de zeeman, de witte strech versie. Boxers waren 8 of 10 euro per stuk maar hij doet hier al zeker een jaar mee en ze blijven mooi!
heb je al een maat kleiner geprobeerd (als die maat er is!!!)???? mijn zoontje van 7 jaar heeft in broeken maat 128 maar boxershorts maat 116.. hij heeft in onderbroeken altijd een maatje kleiner gehad omdat dat lekkerder zit... (zegt ie zelf)
Ik vind Hema ruim vallen. Die van C&A, AH XL en Zeeman vallen smaller.. Voor meisjes iig. 86/92 is volgens mij de kleinste maat.
Ik zoch ook klein vallende boxershorts die niet zo duur waren. Ben bij zeeman en kruidvat uitgekomen.
Dan ga ik ook maar eens kijken bij zeeman en kruidvat. Een maat kleiner gaat niet omdat ze gaan vanaf 86/92. Hij zou kwa kontje en benen wel een 68 aan kunnen.
bij de AH hebben ze ook hele kleine... die passen m'n zoontjes niet eens nu met luier. Van Cars, dus ook nog eens lekker stoer of met prinsessen voor een meisje
Ik heb ze van de Kruidvat (rolfi) gekocht, en die vallen goed en blijven ook mooi, verleden week waren ze 1+1 en kreeg daarbij nog 30% korting hoefde maar voor 4 setjes maar 7 euro te betalen, maar daar heb je nu niks meer aan