Hallo allemaal Ik ben begin begonnen met spuiten van Puregon. Clomid werkte totaal niet. Na een tijdje pauze van alle behandeling begon ik weer met een hoop vertrouwen. De gyneacoloog vertelde dat het wel even kan duren voordat het werkt. Maar iedereen is anders, dus het was niet te voorspellen. In eerste instantie begon ik met 50 eh, maar deze zijn inmiddels verhoogd naar 75 eh. Omdat bleek dat 50 eh niet het gewenste resultaat heeft. En heel langzaam begint de moed alweer in mijn schoenen te zakken. Iedereen roept maar dat ik geduld moet hebben, maar ondertussen gebeurt er niets, heb ik er last van bijwerkingen, zit ik niet lekker in mijn vel en raakt mijn geduld op! Ik wil een eisprong! Een kans. Ook eens twee weken in spanning zitten of ik zwanger ben. Wat zijn jullie ervaringen met Puregon? Hoe lang duurde het voordat het ging werken? Ging het werken? Hebben jullie ook last van bijwerkingen. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. dikke kus Alies
he alies, geef het niet op. Ik heb een stevige pco en bij mn 1e puregon ronde begon er pas op cd 15 iets te groeien. Die poging heb ik toen af moeten breken omdat ik op vakantie ging. De 2e ronde moest ik gelijk met 75ie beginnen en toen gebeurde er ook niets. cd 12 100ie toen een klein beetje beweging erin. Weer verhoogd naar 125ie en toen op cd17 een eitje wat door groeide. op cd 24 22mm groot en met pregnyl gesprongen. Nu deze ronde met 100ie begonnen en nu met cd16 een eitje wat groot genoeg was om te springen, en geen dosis verhoging gehad. Dus je ziet het kan altijd nog gebeuren. Geef de moed niet op. Dit wisselende beeld hoord gewoon bij pco. Met puregon gaan ze net zo lang door tot er een eitje is. Succes met spuiten.
ik spuit gonal = hetzelfde.. en elke maand is idd anders; deze maand bv op dag 23 pas de pregnyl, terwijl vorige maand al op dag 10! zit dus 2 weken tussen! ik heb nu de 5e ronde gehad, en tja we weten nog niks, heb geen echte ongi nu..dus of 5x en anders de 6e rodne in..