ggrrrrr, maxi-cosi

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavanmimi, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Wij hebben een maxi-cosi tobi. Alleen die gordel blokkeren nu en ik kan ze niet meer wijder stellen, alleen maar kleiner!!! Niet handig nu ik met de auto weg moet!!
    Ik heb maxi-cosi gebeld maar zij zeggen dat hij ingestuurd moet worden voor reparatie en de winkel waar ik hem gekocht heb is nog niet open...!!!:x
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dit wel vaker gehad heb en dat hij het dan later gewoon weer deed, dus ik dacht misschien is er een trucje??? Zal wel niet, maar ik probeer het toch maar....
    Wie kan mij helpen????
     
  2. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    ik heb hier volgens mij weleens een topic over gelezen. misschien ff zoeken? ik kan je verder niet helpen.
     
  3. Sas7

    Sas7 Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    de sluiting helemaal naar je toe halen zodat ie bijna plat ligt, dan moet je gewoon aan de gordels kunnen trekken. Mocht dit niet lukken dan kijken of de gordel dubbel is komen te zitten waar je hem altijd aantrekt. Als dit zo is, dan moet je daar helemaal prutsen totdat die niet meer dubbel zit. Je bent wel even bezig. Succes ermee.
     
  4. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dat zeiden ze bij maxicosi zelf ook inderdaad, maar dat lukt niet, ik heb zitten kijken en de gordel zit nergens dubbelgevouwen, tenminste niet daar waar je bij kan of het kan zien. Daarom had ik ook zoiets dat ik het vaker heb gehad, maar toen zaten de gordels inderdaad dubbel en dat is nu niet......:(
    Dus vanmiddag toch maar naar de winkel.....
     
  5. Bessy

    Bessy Actief lid

    18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb dat ook gehad, precies hetzelfde, dat je 'm eerst nog wel los kon krijgen maar ineens niet meer.
    Wij zijn ermee teruggegaan naar de prenatal en volgens hun was het een bekend probleem van deze stoelen. We kregen een leenstoel mee en die van ons is gerepareerd en daarna hebben we er ook nooit meer last mee gehad.
     
  6. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Jippieeee de winkel was open en zij nemen contact op met MC, waarschijnlijk wordt hij ingestuurd en gerepareerd. Dat betekent dat we de stoel een week kwijt zullen zijn. Maar overlegd en ik denk dat wij de volgende stoel gaan kopen voor onze meid (ze is groot genoeg). De tobi wordt toch gerepareerd, wie weet een volgende kindje????
     

Deel Deze Pagina