zag al bij een Form dat er aantal dames filmpjes hadden van Ghost hunt story,s. ik ben er altijd gefacineerd over geweest. lijk me leuk om samen hier als een soort fan clubje. filmpjes upteloaden. en wat we hebben gezien over te babbelen.
Haunted Investigators OFFICIAL WEBSITE Ohio Ghost Hunting Investigations Show hier een link met aantal Ghost hunt links op staan.
halloooo, ik heb ze ook wel gekeken allemaal,erg leuk al is het af en toe ook wel opgeleukt naar mijn idee Sinds kindertijd erg gevoelig op dit gebied en heb *ff reclame maken* ook een eigen forum en hyves,link via pb te krijgen . Kom maar op met die filmpjes
ik sluit me ook aan heb genoeg dingen te vertellen... meegemaakt.. erg gevoelig hiervoor... heb nog wel een link ben vooral geinteresseerd in verschijningen, en evp YouTube - EVP Video opname Maart
welkom lely thnx laaste link en het laaste stukje zat ik wel in me pc scherm haha. iets aan komen race en in eens we terug en weg.
top is ie he hahahaha.. ik hou van dit soort dingen.. dat ze je gewoon het laten zien... zo veel series waarin ze dat niet doen... trouwens Haunted Homes ook prachtig.. met een medium erbij
ja kom es op met die spannende links oh de film Paranormal Activity wil ik nog een keer kijken. schijnt ook goed te zijn.. is dan wel niet echt.. maar schijnt wel spooky te wezen..
Hoi hoi, Ik mis een heleboel berichtjes hier. Dit zou de eerste zijn die ik hier schrijf. Lelymupske heb je de film gezien?ik hoor het wel. Groetjes cis
Hoi lelymupske, Nou dat vind ik erg jammer. Dan heeft het ook geen zin om er nog een op te sturen straks komt die ook niet aan. Hoop dat ze van de post gekeken hebben en zich rot geschrokken zijn hahahaha. Kun jij mijn andere berichten hier nog lezen? Ik heb ze er niet meer in staan namelijk. Groetjes cis
klopt.. de berichtjes zijn weg.. ze hebben alles terug moeten zetten naar 4 september.. alles van erna is weg