Ghost Hunters

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Giltje, Jul 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Owww okee dan :D

Iemand staan er al beelden op youtube?

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik vind dat soort programma's ook altijd wle leuk en interessant..
    over dat evp...ik heb het zelf ook eens gedaan.....en echt..er kwam echt iets uit en het was geen wenshoren..
    mijn achternaam werd gezegd...en duidelijk ook..ik heb best een aparte achternaam maar het werd zooo duidelik gezegd, door een vrouwenstem op een soort van uitademende toon..(weet niet hoe ik het moet omschrijven). had dat stukje aan meerdere mensen laten horen zonder te zeggen wat er misschien te horen zou zijn....iedereen hoorde het direct en was zeer verbaasd...
    zo heb ik ook mijn opa iets horen zeggen..het rare was dat ik echt zijn stem hoorde..ik had de vraag: Opa .....(achternaam van opa, mijn vaders kant)bent u hier?
    en tijdens het luisteren hoorde ik (en anderen trouwens ook weer) heel duidelijk: Opa...(achternaam van de opa die ik bedoelde) is hier echt....
    erg vreemd maar vond het ook wel weer bijzonder...het was zo duidelijk want als ik wel eens andere dingen luister van evp, hoor ik vaak niks....ik heb het ook opgestuurd naar de beheerders van zo'n evp site en die hoorden ook meteen heel duidelijk die dingen, kwam niet heel vaak voor zo duidelijk , je hoefde niet eens je best te doen om het te horen...
    overigens hoorde zij ook weer andere dingen die ik weer bijna niet kon horen omdat het onduidelijk was..
    ik mag dat niet meer doen van mijn man, hij heeft het ook zeer duidelijk gehoord en weet niet wat ie er van denken moet, hij vind het maar eng geloof ik...

3. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Nog een goede tip most haunted
    soort van ghost haunters
    alleen te zien op you tube

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    superprogramma, staat standaard in geprogrameerd in de dvd recorder:D.

geen idee of het echt of nep is, het komt wel echt over maar het kan makkelijk allemaal in elkaar gezet zijn.

maar ik blijf het erg leuk vinden, zit soms ook echt met de handen voor mijn ogen te kijken omdat ik het gewoon eng vind:).

de evp's vind ik soms lastig, het kan inderdaad de kracht van een suggestie zijn.
    maar sommige lijken wel heel duidelijk, maar ach ook dat kan weer zooo nep zijn.

maar i love scifi, destination truth ook zo een leuk programma!!!

liefs joyce

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die gast die Destination Truth presenteert is echt een mafkees hahahaha.

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    ja die kerel is echt komisch, van die lekkere droge humor!!

echt beide programma;s vind ik erg leuk!!

zou leuk zijn als ghi een keer naar nederland zou komen, ben benieuwd of ze iets zouden vinden in bv dat huis is sas van gent of zoiets.

joyce

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik baal echt dat ik die zender niet heb ... Ga ze maar gelijk ff kijken via de link ...

Heb deze week Seizoen 1 en 2 zitten kijken van GHI ...

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

Ik heb echt kippenvel bahhh ik heb al een schruft hekel aa poppen maar nu nog meer..!!!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat poppeneiland, gadver wat creepy.

Maar dat bos in Roemenië ook, zo vaag.

13. chantal1984

OMG :$ Ben nu bij part 2 bij het gedeelte met die pop die zijn oog open doet, :$

Ik schijt peentjes, ik schrok hahahaha .. Mocht ik volgend jaar een dochter krijgen dan komen er GEEN poppen in huis ... :$

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Het is NU bezig op Syfy :D

15. Dana

Dana Niet meer actief

als dit nep is dan is het wel heel goed nagemaakt, ieeeh :$

16. chantal1984

ja wrijf het er maar in ;)

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    dat blijft vind ik het lastige aan dit programma;s/
    er zijn geen bewijzen voor dat het nep is maar ook niet dat het echt is.

maar dat neemt niet weg dat ik het helemaal geweldige tv is.

bij ghi heb ik wel iets meer twijfels over de echtheid, het valt me nl steeds meer op dat die man met dat petje, ik dacht dat hij barry heette, altijd wel iets ziet en meemaakt.
    wil natuurlijk niet zeggen dat het programma nep is, maar het valt me gewoon op bij hem.
    kan natuurlijk ook weer zo zijn dat hij meer "open'staat voor dit soort ervaringen.

en zo zie je maar weer, we komen er nooit achter, maar ondanks dat blijft het voor mij leuke tv.

liefs joyce

ga nog snel ff op zoek naar die aflevering van destination truth met die poppen, brrrr, blij met mijn jongens

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb een link gegeven.

Met GHI twijfel ik ook wel eens aan een paar mensen. In de nieuwere afleveringen zit een Indonesische ( denk ik ) man, die ziet ze soms ook echt vliegen :p

En de EVP's... dat blijf ik soms raar vinden. Dan hoor ik het écht niet.

19. Giltje

Giltje Niet meer actief

sommige dingen hoor je juist weer wel, da's nou het rare er van, want soms zijn ze in een land waar ze wijnig engels spreken en er toch engelse reacties uit komen :/ en soms weer in de taal van herkomst, een maf iets is dat vind ik ^^'

20. chantal1984

ik heb juist bij GHI dat ik zelf veel dingen heel duidelijk zie maar dan zien hunu dat niet ..

Ik zat laatst een aflevering te kijken dat ze op zoek gingen naar Hitlers geest en toen stonden ze bij het raam op de vierde verdieping ofzo en je ziet zo iemand langs lopen terwijl dat helemaal niet kan want ze zijn op de 4e verdieping maar niemand ziet dat en later ook niet :( ..

En ik vind dat ene wijf wat door dr neus praat zooooo irritant .. kan dr soms niet eens verstaan...

Maar moet ook wel zeggen dat ik die destination truth af en toe ook wel overdreven vind reageren, hun zien in alles iets paranormaals en bij GHI vind ik het juist weer zo eerlijk van ze dat ze eerst verklaringen gaan zoeken ..

EVP vind ik ook zo vaag, het is maar net wat je wilt horen ...

Share This Page