cool ik vond dit echt een leuk programma . zouden ze ook terug blikken en kijken hoe het die stellen nu vergaat. Want sorry dat ene erge stel heeft waarschijnlijk nu een kleine hahaha. Ik vond nico met zijn vriendin zo leuk heh .
Nee vond hem juist een vreselijk irritant en arrogant mannetje en snapte echt totaal niet wat zo'n leuk meisje als zij in godsnaam in hem zag! Maar goed, verder vond ik het programma wel grappig, wanneer begint het weer? p.s. zou mijn eigen kindje er nooit voor uitlenen trouwens!
ik kijk het programma wel, ik vind het alleen niet leuk voor de goede ''tienermoeders''. Vaak althans vorig jaar vond ik dat er nou niet 1 ECHTE goede tussen zat. Waarvan je kon zeggen kijk eens wat leuk zo jong iemand die het ook allemaal kan. Ik vind dat de ''tienermoeders'' met dat programma weer een slecht vooroordeel over zich heen krijgen van '' zie je weer zo tienermoeder'' enz enz. Maar toch kijk ik het weer, en snap inderdaad niet dat mensen hun kindje ervoor uitlenen
Ik heb het vorige seizoen gemist helaas... het nieuwe seizoen zpou ik wel graag willen zien! Lijkt me leuk! Wanneer begint het?
ik vond vorig seizoen eigenlijk wel goed Het lijkt me een hele positieve ervaring voor de stellen die mee doen eraan. Ben benieuwd naar dit seizoen!
Ik vind het op zich wel een grappig programma, begrijp alleen niet dat mensen daar hun kinderen voor uitlenen.. maar goed ieder zijn ding
Nog nooit gezien, lijkt me wel wat.. Zoals al meerdere deze vraag hebben gesteld: Wanneer begint t en hoelaat/welke zender?
25 januari begint het om half 11 dacht ik op de site kun je trouwens de eerste aflevering al zien, heb me rot gelachen! En volgens mij de deelnemers zelf ook!
Met dat stomme feestje waar ze zich klem zopen en er meisjes van een jaar of 11 zielig bij zaten.. pff :x
ik vind het niet veel aan. jonge moeders worden zo in het verkeerde licht gezet vind ik. Er zijn gelukkig genoeg jonge moeders die het prima doen en de juiste keuze van wel of geen kind prima kunne maken en het ook goed doen kwa opvoeding enzo. zou ook nooit me kind uitlenen aan dit programma, no-way haha.
Daar ben ik t volledig mee eens! Mijn kind is verdorie geen bibliotheek boek...nee niet mijn ding en kijk er dan ook echt niet naar
Je kind uitlenen vind ik ronduit zielig. Het kind wordt niks gevraagd bij zoiets (ik bedoel ouders beslissen omdat ZIJ het leuk/ goed vinden), het moet "gewoon" maar meedoen. Belachelijk! Het snapt er vaak niks van....
Hoezo moeders? het gaat er toch om om mensen (ook vaders) voor te bereiden en hoe ze om zouden met situaties als werk en kind enzo... ik heb nou niet echt super schokkende dingen gezien vorig seizoen...meer onwetendheid...
ik vond juist een stel erg goed en dat was dat blonde stel die vader was zo schattig met die kids. en net of elke ouder perfect is ik denk als de meeste van jullie die nu commentaar hebben 24 uur gevolgd gaan worden er ook foutjes te zien zal zijn . ook ik als leidster zal heus me fouten wel maken. en van fouten maken leer je.
Ik zal zeker wel fouten maken en daar durf ik ronduit voor uit te komen. En het gaat me er ook niet om dat degene die willen ''oefenen'' het perfect moeten doen. Ik zou alleen persoonlijk mijn kind niet er voor willen uitlenen.....