ghost wisperer (nieuwe afleveringen)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door marsab, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    waar download jij ze dan? pb mag ook hoor! ;)

2. stefanygreat

9 nov 2007
    86
    0
    0
    Nou, ik vind de serie op zich wel geinig, maar ik erger me wel eens aan die tuttige hoofdrolspeelster met haar jurkjes... Echt, om misselijk van te worden! En ze kan ook niet normaal praten, altijd maar dat gefluister.... Maar verder wel leuke/bijzondere afl. de ene boeiender dan de ander maar da's overal...

3. 2009mama

2009mama Niet meer actief

ik ben ook benieuwd waar je ze download...

ik kijk elke zondag... vind het verschrikkelijk dat het vanavond niet komt :(

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat is net5 he... gewoon middenin het seizoen de serie afkappenen beginnen met een nieuwe... net zoals bij Deserate Housewives

Ik kijk de meeste series op watchtvsitcom.com maar daar staat helaas Ghost wisperer niet bij.

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik baal er ook flink van :( idd halverwege het seizoen afkappen en dan een serie er voor terug waar ze volgens mij de eerste aflevering van vergeten zijn, was echt een rommeltje om naar te kijken, bah.

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Die nieuwe serie is op zich wel grappig, maar haalt het niet bij Ghost Whisperer.
    Vind de nieuwe verhaallijn ook niet echt leuk en heb op de officiele site gekeken. Wij lopen niet zo ver achter op Amerika, vandaar dat Net5 denk ik weer gestopt is. Ze zijn nu halfverwege het laatste seizoen gestopt. In Amerika begint in september pas het nieuwe seizoen. Helaas zullen wij weer even geduld moeten hebben :(

Groetjes girafje

7. eerstekeer

11 mrt 2009
    23
    0
    0

Deel Deze Pagina