Apart vind ik het best leuke namen. Samen heeft het voor mij echt een veel te hoog suikerspin gehalte. Ik zie dan meteen een verwend meisje voor me in een roze prinsessenjurk die een rel schopt in de winkel omdat ze geen nagellak mag.... Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk
Absoluut Fay! Kiki vind ik echt de lelijkste naam die er bestaat, sorry Ik vind 'm veel te kinderlijk, klinkt als het spelletje (leuk ook als ze 50 is) en ik vind het een koosnaampje. Kiki-Fay vind ik al helemaal niks, want ik hou niet van dubbele namen met een streepje ertussen Oh sorry, voel me nu heel hard, maar vind de naam Kiki echt zo niet leuk hihi. Fay vind ik echt een mooie naam, dus als jullie daar beiden achter staan (jij blijkbaar ook als je 'm als tweede deel van de naam hebt) zou ik daar lekker voor kiezen. Maar uiteraard helemaal doen wat jullie uiteindelijk zelf willen, wat een ander er ook van vind
Ja hoor komt helemaal goed. Het kwam waarschijnlijk over als een strijd maar dat is het absoluut niet. We voelen ons beide " winnaars" van een gezond kindje dat ten eerste!!..... de naam laten we verder gewoon bezinken en zien wel tzt wat ons gevoel zegt.