We hebben na lang zoeken een top 4 gevonden voor meisjesnamen. Nu nog het moeilijkste gedeelte. kiezen. Een naam die bij ons past en de twee broers [namen op verzoek verwijderd] Wat vinden jullie?
Norah vind ik het mooist bij de namen van de broers. Lauren is erg in opkomst qua populariteit dus zou ik nooit kiezen.. Hannah en Rune vind ik ook wel mooi.
Norah! Prachtige naam. Wel een beetje bevooroordeeld, want dit was de naam als we een meisje zouden krijgen.
Lastig! Vind Rune veruit de gaafste en ook enige leuke! Laure wél heel mooi maar Lauren dan weer niet. Norah mooie schrijfwijze . Alleen associeer ik toch te veel met Nora/Noor en laat dat nou net dé meisjesnamen zijn die ik echt niet meer kan horen of zien (net als Emma)... Enora of Elora vind ik wél weer leuk/mooi! Hannah heb ik nooit begrepen wat daar mooi aan is. Om eerlijk te zijn kan ik geen naam uit je rijtje kiezen die én mooi is, én bij de namen van grote broers past. Rune dus niet passen jammer genoeg.. Laure of Enora/Elora vind ik wél passen
Lauren! Maar ik ben bevooroordeeld . Hij wordt wel ieder jaar nog steeds populairder (Ik hou het bij sinds 2011 toen mijn Lauren geboren is) dus daar moet je geen problemen mee hebben . Maar ja toen ik hem koos was hij lang niet zo populair dus dat kan met iedere naam gebeuren die je kiest . De andere 3 namen zijn niet mijn smaak.
Norah, maar ben bevooroordeeld. Bij de naam van je andere kindjes vind ik Hannah dan weer het beste passen. Lauren is niet mijn smaak en Rune vind ik niet zo passen.