ik ben erg benieuwd wat jullie gebruiken; agenda, telefoon of kalender? zelf heb ik een kalender aan de muur hangen, maar die is bijna vol en ik twijfel of ik wel weer een nieuwe wil. vaak ben ik van huis en dan weet ik niet welke datums ik wat heb of wanneer niet. dan is de vraag, wat is handiger? agenda van de telefoon (ik krijg een smart phone) of een "ouderwets" agenda'tje voor in de tas?
In mijn agenda. Eerder onthield ik het wel maar ik heb de laatste tijd zoveel afspraken dat ik het moet noteren.
Wij hebben het in outlook staan en dat synchroniseren we met onze telefoon. Zo hebben we het thuis aan het prikbord hangen en altijd bij ons onderweg. Vind het ideaal.
Alle 3.. Agenda, Kalender en telefoon.. Kalender is meer zodat een ieder weet wie wanneer thuis is en mee eet.. en algemene afspraken als tandarts, etc.. Agenda.. schrijf ik al mijn afspraken in.. Telefoon.. als er iets in mij op komt wat ik nog moet doen.. mijn blackberry synchroniseert met mijn outlookagenda..
Kalender en de agenda van m'n telefoon. Meestal noteer ik het eerst in m'n telefoon, en dan zet ik het nog op de kalender, voor als ik een afspraak vergeet door te geven aan m'n vriend dan kan hij altijd even op de kalender kijken.
Grotendeels onthoud ik alles wel. Maar zet soms wel iets in m'n mobieltje, als ik bang ben dat ik het vergeet.
Altijd alles op de kalender! Ben als thuisblijfmama meestal thuis, dus een agenda is voor mij niet nodig. Ik onthield vroeger heeeel veel, maar sinds mijn eerste zwangerschap zijn de gaatjes in mijn vergietenhoofd niet meer dicht gegaan, vreselijk!
als het goed is krijg ik morgen de LIEF agenda voor 2011 wand in mijn agenda staat dat ik morgen jarig ben
alles in mn agenda, de mama-agenda wel te verstaan Ik ben verslingerd aan dat ding. Ik neem hem overal mee naar toe. Ik onthoud nl niks zelf. Ik ben ook niet zo'n modern type met een blackberry of PDA. (niet verkeerd bedoeld)
mmm ik dacht dat ik wel een moderne vrouw was, maar hier heb ik nog nooit van gehoord ja, behalve het woord laptop dan, daar ben ik niet van weg te slaan
Ik schrijf alle afspraken in mijn agenda, en we hebben een kalender voor in de keuken aangeschafd, zodat manlief ook weet waar ik uithang en we geen dubbele afspraken plannen(die vergeet hij nog wel eens )