Over de babybjorn hoor ik veel slechte verhalen, en die is dacht ik ook nog niet voor zon ukkie? Ik heb meisje een paar keer mee naar buiten gehad in de bondolino, en daarin slaapt ze als een blok, pas als ik thuiskom bedenkt ze zich dat ze heul veul honger heeft Wat anderen ook zeggen: vooral meegaan in t ritme. Schrikt ze wakker van haar eigen bewegingen? Mijn meisje heeft voor het eerste deel van de nacht een puckababy aan, wat haar helpt om rustig te slapen, anders maait ze zichzelf steeds wakker. Vaal wordt ze nu wakker vlak voordat mijn wekker gaat, die staat afgesteld op vijf uur na de laatste voeding. Het proberen waard!(overdag komt ze uiteraard wel vaker)
Voor darmkrampjes e.d. is een BabyBjörn geen aanrader. Ik ben blij dat ik 'm heb weggedaan... Kijk maar eens: http://www.zwangerschapspagina.nl/13187888-post9.html Een Soft Structured Carrier of draagdoek is dan voor beide partijen beter. Op www.babybij.nl kun je ze ook lenen om uit te proberen.
Ohw, das wel jammer, ik dacht er juist een goede aan te hebben ( heb 'm gelukkig gekregen en geen geld aan uit gegeven) ... Dank voor de tip, ps leuke site heb je !!