gierige acties deel 2 :D :D

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinegup, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Haha, dat heb ik ook gedaan met de buggy. Maar de wc's waren niet echt fris, dus blij dat ik niet betaald heb. :cool:

2. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Een vader van een vriendinnetje van mij wilde nooit de verwarming aanzetten, zelfs als het buiten vroor. Als ik daar bleef slapen was het onder drie dekbedden omdat ook het raam niet helemaal goed dicht kon 😂 hij was op andere gebieden trouwens helemaal niet gierig maar we hebben toch wel wat jou geleden

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Of dat zo makkelijk gaat weet ik niet. Laatst ook ergens geweest en daar niet gescand zelf maar wel een mail binnen met enquête over de ervaring ervan. Dus die codes worden echt wel geregistreerd.

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Nee ik vind dat helemaal niet krom, wij hadden ook ooit een bongo bon twv 50eur of 100eur weet het niet meer. Gekregen van werk van mijn man.
    Maar omdat wij er niets mee konden doen hebben we die op 2dehands geplaatst voor minder natuurlijk.
    niets mis mee vind ik.
    zoals eefje zei, ik betaal ook liever voor iets minder dan dat ik de volledige prijs moet betalen dus why not

Tenzij we echt iemand uit de familie/vrienden kennen die dat graag zouden doen, dan geven we dat wel zomaar weg

5. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Stond afgelopen week ook even met mond vol tanden
    Samen met een vriendin van mij bij een schoolvriendin langs geweest. Was drie uur rijden en dat met ik een kleintje en zij zwanger. Dus best nog een onderneming maar ze gaf aan ons zo te missen. Dus wij daar aangekomen. Kregen niets te drinken of eten want had zij net gedaan. Dus na zelf gevraagd te hebben kregen we toch een boterham. Eentje per persoon. S avonds gingen we uit eten zij had het voorgesteld en ze zei js wil wel beetje op het geld letten want zit beetje krap ok logisch. Maar andere vriendin stelde voor om te betalen superr lief en meteen het duurste bestellen. Bij ontbijt was er geen sap of iets. Ze vroeg wil je ook koffie ja lekker graag. Ik kreeg senseo niets mis mee ontzettend fijn maar zelf nam ze een luxe koffie met alles erop en eraan. Andere vriendin had echt honger. Dus nog maar een keer om eten gevraagd. Toen vertelde ze dat haar hele studie betaald werd en dat ze maandelijks super veel geld overhoud. Wij zijn eerder weggegaan en hebben lokale supermarkt geplunderd. Waren nog wel meer dingen maar wij voelde ons echt heel erg opgelaten en beetje ongastvrij. Beide hadden we zoiets dit was een keer nooit meer.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113

Beetje ongastvrij?????:$

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Oooh wat erg zeg! Maar toen zij met die luxe koffie zat zeiden jullie niet iets van;'Joh, doe mij er ook maar zo eentje!'? Bij dat soort dingen ben ik heel duidelijk, ik heb ook een vriendin die bv 's avonds wit brood met een knakworstje op tafel zet, echt witter-dan-wit brood met een cheape knakworst; veeel te weinig en ook gewoon geen maaltijd in mijn ogen :D Dus ik vraag haar altijd wat haar plannen zijn qua eten en zoek dan zelf een supermarkt om het aan te vullen met iets groens en iets dat vult... Ze heeft echt wel geld voor meer, maar is gewoon heel cheap ;)
    Verjaardagen bij haar zijn ook echt zeer treurig, haha, 1 blokje kaas per persoon, 1 gefileerd plakje cake ;) En bezoek neemt soms wel wat mee, maar dat zet ze dan weg.. Dus nu hebben de die-hards wel geleerd haar geen eten of drinken te geven, maar het pas binnen tevoorschijn te toveren en gewoon zelf uit te delen :D 't Is een schat, maar wel een beetje gierig :D

Deel Deze Pagina